رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱
  • کد خبر : ۲۶۳۹۹
  • چاپ خبر : فریب افرادی که رفع مشکلات کشوررا در رفاقت با آمریکا می دانند نخوریم/در مقابل خون شهدا مسئولیم

فریب افرادی که رفع مشکلات کشوررا در رفاقت با آمریکا می دانند نخوریم/در مقابل خون شهدا مسئولیم

امامجمعه بافق با اشاره به  سالروز قطع رابطه ایران و آمریکا گفت: گول افرادی که خیال می کنند مشکلات کشور با رفاقت با آمریکا حل می شود را نخوریم. به گزارش آفتاب بافق؛ امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق با گرامیداشت ماه رجب بر ضرورت بهر ه گیری از فیوضات […]

امامجمعه بافق با اشاره به  سالروز قطع رابطه ایران و آمریکا گفت: گول افرادی که خیال می کنند مشکلات کشور با رفاقت با آمریکا حل می شود را نخوریم.

به گزارش آفتاب بافق؛ امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق با گرامیداشت ماه رجب بر ضرورت بهر ه گیری از فیوضات این ماه بزرگ و ارتباط تنگاتنگ با پروردگار تاکید کرد و اظهار داشت : آنچه به انسانها ارزش می دهد معنویت است و ماه رجب فرصت گرانقدری برای ذخیره معنویت می باشد.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی با اشاره به فرا رسیدن ایام البیض و اعتکاف افزود: جوانان قدر این لحظات اعتکاف در مساجد را بدانند و از آن جهت خودسازی و رشد و کمال بهره گیری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز بیستم فروردین سالروز قطع ارتباط ایران و آمریکا به تحلیل سیاست های توطئه انگیز آمریکا و همدستانش پرداخت و افزود: در طول تاریخ استکبار جهانی همواره برای کشور ایران توطئه چینی کرده است در برخی از مواقع موفق هم بوده است ، هرچند بسیاری از خنثی شده است .

امام جمعه بافق خاطر نشان کرد: تمام فشارهایی که آمریکا به ایران و انقلاب وارده کرده است به خاطر این است که جلوی پیشرفت سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی کشور را بگیرد.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی موفقیت های بسیاری را در عرصه های مختلف کسب کرده است به وجود نیروهای جوان و تحصیلکرده  کشور اشاره کرد و گفت: جوانان با همفکری و همدلی به فکر توسعه کشور و کار و تولید باشند.

سلیمانی تصریح کرد: گول افرادی که خیال می کنند مشکلات کشور با رفاقت با آمریکا حل می شود را نخوریم.

امام جمعه بافق همچنین با اشاره به نزدیک بودن انتخابات پیش و رو، خطاب به افرادی که کاندیدای انتخابات شده اند گفت: افرادی که واقعا می توانند از حقوق مردم دفاع کنند وارد عرصه رقابت انتخابات شوند.

سلیمانی با بیان اینکه پایه های حکومت اسلامی با خون شهیدان انقلاب استوار شده است افزود:همه در مقابل خون شهدا مسئولیم و هر کس در این عرصه وارد شود باید دین و اعتقادات را سرلوحه کار خود قرار دهد.

خطیب جمعه بافق خاطر نشان کرد: مردم هم افرادی رای دهند که خوب باشند .

تبریک میلاد باسعادت امام جواد الائمه (ع) گرامیداشت رحلت حضرت زینب (س) و تاکید بر پیروی از سیره زندگانی این بانوی بزرگ اسلام و شهادت آیت الله سید محمد باقر صدر، شهادت مرتضی آوینی و صیاد شیرازی ، و رحلت حجت السلام برهان امام جمعه فقید مهریزو  تجلیل از دست اندرکاران ستاد نوروزی به ویژه جمعیت هلال احمر و نیروی انتظامی شهرستان بافق از مهمترین موضوعاتی بود که امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق به آن اشاره کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده