رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱
  • کد خبر : ۲۶۴
  • چاپ خبر : دیدار صمیمی فرماندار با امام جمعه شهرستان پیرامون توسعه بافق

دیدار صمیمی فرماندار با امام جمعه شهرستان پیرامون توسعه بافق

به گزارش آفتاب بافق به نقل از  روابط عمومی فرمانداری بافق؛فرماندار شهرستان بافق به اتفاق معاون و مشاور خود با حضور در دفتر امام جمعه بافق پیرامون مسائل شهرستان با ایشان دیدار و گفت‌وگو کرد. فرماندار بافق در ابتدا بر نقش سازنده و پدرانه امام جمعه در ایجاد همدلی بین مسئولان و آحاد جامعه در […]

به گزارش آفتاب بافق به نقل از  روابط عمومی فرمانداری بافق؛فرماندار شهرستان بافق به اتفاق معاون و مشاور خود با حضور در دفتر امام جمعه بافق پیرامون مسائل شهرستان با ایشان دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرماندار بافق در ابتدا بر نقش سازنده و پدرانه امام جمعه در ایجاد همدلی بین مسئولان و آحاد جامعه در جریانات اخیر شهرستان با هدف کمک به مسئولان اجرایی شهر در راستای خدمت‌رسانی بهتر برای حل مشکلات مردم تاکید کرد و افزود: باید با مدیریت صحیح از پتانسیل های موجود در شهرستان در راستای رشد و توسعه شهرستان استفاده کرد.

“سید مهدی طلایی مقدم” در ادامه با اشاره به روند توسعه شهرستان و اجرای پروژه های عمرانی و زیرساختی یادآورشد: الحمدالله با پیگیری های بعمل آمده پروژه های زیرساختی از جمله گاز رسانی ،بزرگراه یزد – بافق ، فاضلاب شهری ، توسعه و تجهیز بیمارستان بافق با سرعت در حال اجرا می باشد که در آینده باعث رشد و توسعه شهرستان خواهد شد.

وی به پروژه های صنعتی و معدنی شهرستان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با پیگیری های مدیر عامل شرکت سنگ آهن و دیگر مجموعه های معدنی و صنعتی شاهد اجرای طرحهای جوار معدنی از جمله آگلومراسیون ، گندله سازی و فولاد سازی هستیم که با راه اندازی تمام کارخانجات مذکور شهرستان بافق بع قطب فولاد و صنعت منطقه تبدیل خواهد شد.

طلایی مقدم به جلسه مشترک خود با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان ، نماینده مردم بافق در مجلس و مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی در یزد اشاره کرد و با توجه به محرومیت منطقه و ضرورت خدمات در مبحث بهداشت و درمان گفت: دانشگاه علوم پزشکی یزد متقبل شد در صورت اختصاص اعتبار به استان یزد مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ريال جهت بهسازی بیمارستان بافق اختصاص دهد.

فرماندار بافق در ادامه به سایر مصوبات جلسه مذکور اشاره کرد و خاطر نشان کرد: اختصاص مبلغ 4 میلیارد ريال برای خرید میکروسکوپ چشم پزشکی برای بیمارستان بافق توسط شرکت سنگ آهن ، اختصاص مبلغ 5 میلیارد ريال توسط فرمانداری و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی جهت توسعه بیمارستان ، استقرار تمام وقت متخصص چشم ، اطفال ، زنان و زایمان و داخلی حداکثر تا نیمه آبان در بیمارستان ، اختصاص متخصص رادیولوژی و استقرار آن سه روز در هفته حداکثر تا نیمه آبان توسط دانشگاه علوم پزشکی برای بیمارستان بافق ، شروع برگزاری مناقصه طرح توسعه بیمارستان بافق تا پایان آبان سال جاری توسط دانشگاه علوم پزشکی و در نهایت دانشگاه علوم پزشکی یزد متعهد شد در صورت اختصاص متخصص ارتوپد ، پوست و ENT به استان با اولویت به بافق اعزام شود حتی اگر یک نفر باشد.

امام جمعه بافق در پایان ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و تلاشهای ارزنده مسئولان استان و شهرستان ، وحدت و همدلی را لازمه امور اجتماعی و رمز توسعه شهرستان دانست و تصریح کرد: رمز پیروزی هر جامعه ای وحدت و همدلی است و تفرقه پرتگاهی است که همه جامعه را به سقوط می کشاند.

“حجت الاسلام سلیمانی” در ادامه به واقع بینی و دیدن نقاط مثبت فراوان در کنار برخی نقاط ضعف اشاره کرد و یادآور شد: اگر چه مشکلات و نقاط ضعف در شهرستان وجود دارد اما باید بدانیم نقاط مثبت و اثرگذار بسیاری در بافق وجود دارد که باید دیده شوند و مورد تاکید قرار گیرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده