رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
  • کد خبر : ۲۶۴۰۴
  • چاپ خبر : آغاز مرحله قالب گیری 8 سردیس ساخته شده در بافق
شهردار بافق:

آغاز مرحله قالب گیری 8 سردیس ساخته شده در بافق

8 سردیس شهدا و مفاخر بافق در حال قالب گیری می باشد. به گزارش آفتاب بافق؛ شهردار بافق از آغاز مرحله قالب‌گیری ۸ سردیس ساخته شده توسط هنرمندان شرکت‌کننده در نخستین سمپوزیوم مجسمه‌سازی سردیس شهدا و مفاخر شهر بافق خبر داد و اظهار نمود: پس از اتمام مرحله ساخت مدل سردیس‌ها از جنس خمیر مجسمه‌سازی […]

8 سردیس شهدا و مفاخر بافق در حال قالب گیری می باشد.

به گزارش آفتاب بافق؛ شهردار بافق از آغاز مرحله قالب‌گیری ۸ سردیس ساخته شده توسط هنرمندان شرکت‌کننده در نخستین سمپوزیوم مجسمه‌سازی سردیس شهدا و مفاخر شهر بافق خبر داد و اظهار نمود: پس از اتمام مرحله ساخت مدل سردیس‌ها از جنس خمیر مجسمه‌سازی توسط اساتید برجسته هنرمند مجسمه‌سازی کشور در طی 10روز برگزاری سمپوزیوم ،  مرحله قالب‌گیری سردیس‌ها توسط استاد حسام  در حال اجرا می‌باشد.

وی در ادامه تصریح نمود: پس از اتمام ساخت این قالب‌ها که از جنس سیلیکون می‌باشند، مرحله ساخت ۸ سردیس از جنس فایبرگلاس آغاز می‌گردد تا آماده نصب در معابر و فضاهای شهری شهر بافق گردد.

 نوروززاده  در پایان خاطرنشان ساخت: از آنجا که این قالب‌ها قابلیت تکثیر مجسمه را دارا می‌باشند؛ شهرداری در نظر دارد پس از ساخت و نصب یکسری از این مجسمه‌ها در فضای شهری نسبت به ساخت سری دوم سردیس‌ها جهت نصب در باغ مشاهیر  اقدام نماید.

شایان ذکر از شهروندان عزیز میتوانند تا تاریخ 21 فروردین از مراحل قالب گیری مجسمه های مذکور در تفرجگاه آبشار دیدند فرمایند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده