رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
  • کد خبر : ۲۶۴۹۲
  • چاپ خبر : اجرای طرح “مفتاح الجنه” و مساعدت قریب به دو میلیارد ریال به مددجویان بافقی

اجرای طرح “مفتاح الجنه” و مساعدت قریب به دو میلیارد ریال به مددجویان بافقی

مدیر کمیته امداد شهرستان بافق از مساعدت یک میلیارد و ۷۵۸ میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی توسط خیران و مسئولان شهرستان بافق به مدجویان کمیته امداد در اجرای طرح “مفتاح الجنه” در سال ۹۵ خبر داد. به گزارش آفتاب بافق؛ مدیر کمیته امداد شهرستان بافق ضمن تشریح طرح “مفتاح الجنه”، استقبال مسئولان و خیران […]

مدیر کمیته امداد شهرستان بافق از مساعدت یک میلیارد و ۷۵۸ میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی توسط خیران و مسئولان شهرستان بافق به مدجویان کمیته امداد در اجرای طرح “مفتاح الجنه” در سال ۹۵ خبر داد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مدیر کمیته امداد شهرستان بافق ضمن تشریح طرح “مفتاح الجنه”، استقبال مسئولان و خیران را از این طرح مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در اجرای این طرح، خیران و مسئولتن شهرستان با ۴۱ خانواده تحت پوشش کمیته امداد دیدار کردند.

سید رضا هاشمی پور، با اشاره به اینکه، این طرح از جمله طرح های مشارکتی این نهاد است، تصریح کرد: کمیته امداد به عنوان متولی امور محرومان و نیازمندان در جهت احیای سنت های حسنه تلاش می کند و با اجرای این طرح زمینه الفت و دوستی بین محرومان و مسئولان را ایجاد کرده تا از این طریق بخشی از مشکلات و نیازهای مددجویان را مرتفع سازد.

وی با اشاره به اینکه در قالب طرح “مفتاح الجنه” خیران و مسئولان نسبت به بازدید از خانواده‎های نیازمند اقدام می کنند، بیان کرد: یکی از موضوعاتی که موجب می شود این طرح از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد، این است که مسئولان با شنیدن مشکلات محرومان به صورت مستقیم و چهره به چهره نسبت به حل آنها اقدام می کنند که در سال ۹۵ خیران و مسئولان شهرستان بافق با ۴۱ خانواده تحت پوشش کمیته امداد در قالب این طرح دیدار و یک میلیارد و 758 میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی به آنان اهداء کردند.

مدیر کمیته امداد شهرستان بافق ادامه داد: همانطور که در دین مبین اسلام سرکشی به ایتام و خانواده های کم بضاعت و صله رحم توصیه فراوان شده این چنین بازدیدهایی فارغ از جنبه کمک مالی، باعث دلگرمی و امیدواری مددجویان برای مقابله با مشکلات می شود.

وی خاطر نشان کرد: مردم شهرستان بافق می توانند با مشارکت در طرح های مختلف این نهاد که بر اساس نیاز مددجویان طراحی شده است نسبت به تحقق نیت های خداپسندانه خود اقدام کنند.

مدیر کمیته امداد شهرستان بافق، طرح های اکرام ایتام، محسنین(حمایت از خانواده های نیازمند غیر یتیم)، صدقات، زکات، اطعام، کوثر(تامین جهیزیه)، شفاء(کمک به درمان مددجویان)، نذر قربانی و عقیقه را از جمله این طرح ها عنوان کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده