رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۰
  • کد خبر : ۲۶۵۰۳
  • چاپ خبر : هنرمندان بافقی میهمان فرماندار بافق در کمپ شن و شادن
همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی؛

هنرمندان بافقی میهمان فرماندار بافق در کمپ شن و شادن

مراسم تجلیل از هنرمندان بافقی در کمپ گردشگری شن و شادن توسط فرمانداری بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ امروز همزمان با سالروز شهادت “سید مرتضی آوینی”  و روز هنر انقلاب اسلامی، هنرمندان بافقی میهمان فرماندار شهرستان بافق بودند. این مراسم باشکوه با حضور معاون فرماندار، شهردار، مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی، […]

مراسم تجلیل از هنرمندان بافقی در کمپ گردشگری شن و شادن توسط فرمانداری بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ امروز همزمان با سالروز شهادت “سید مرتضی آوینی”  و روز هنر انقلاب اسلامی، هنرمندان بافقی میهمان فرماندار شهرستان بافق بودند.

این مراسم باشکوه با حضور معاون فرماندار، شهردار، مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی، رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان و جمعی از هنرمندان شهرستان بافقی در کمپ گردشگری شن و شادن بافق برگزار شد.

در این مراسم، خانم کریمی، ضمن تبریک سال نو و و سالروز شهادت شهيد “سيد مرتضی آوینی”، گفت: شهید آوینی به عنوان یک هنرمند متعهد، حق خود را در راه اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی ادا کرد و ما امروز باید به عنوان ادامه دهنده راه آن شهيد بزرگوار بتوانيم در نشر هنر انقلاب اسلامی همت مضاعف داشته باشيم.

کریمی، در ادامه یادآور شد: این مراسم به پیشنهاد وی و با همت فرمانداری و شرکت سنگ آهن برگزار شد.

طالعی معاون فرماندار نیز در این مراسم ضمن تبریک سال نو و سالروز شهادت سیدمرتضی آوینی و هفته هنر انقلاب اسلامی، گفت: روز هنر و هفته هنر انقلاب اسلامی باید به عنوان یک ارزش فرهنگی در کشور نقش اساسی داشته باشد.

در ادامه مراسم، شاعران بافقی و هنرمند، اشعاری در وصف مولای متقیان حضرت علی (ع) و روز پدر قرائت کردند.

اجرای موسیقی زنده توسط خواننده بافقی و اهداء جوایز به هنرمندان شهرستان اعم از هنرهای تجسمی، شعر، نویسندگی، عکاسی، نقاشی، خطاطی و….. از دیگر برنامه های این مراسم بود.

گفتنی است، پایان بخش مراسم، ضیافت شام هنرمندان بود که همگی میهمان فرماندار بافق بودند.

عکس: محمدرضا پور فتاحی و mtb

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده