رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
  • کد خبر : ۲۶۵۷۹
  • چاپ خبر : جابر کوشکی کیست؟ /”بیوگرافی جابر کوشکی”

جابر کوشکی کیست؟ /”بیوگرافی جابر کوشکی”

  آفتاب بافق؛ مرحوم جابر کوشکی از سال 83 بعنوان سنگربان،  تیم هندبال سنگ آهن بافق را در مسابقات زیرگروه و لیگ برتر کشور همراهی کرد و از سال 87 بعنوان مربی تیم های پایه باشگاه سنگ آهن فعالیت خود را آغاز کرد. وی توانست  عناوین مختلفی در سطح استان و کشور کسب نماید. آن […]

 

آفتاب بافق؛ مرحوم جابر کوشکی از سال 83 بعنوان سنگربان،  تیم هندبال سنگ آهن بافق را در مسابقات زیرگروه و لیگ برتر کشور همراهی کرد و از سال 87 بعنوان مربی تیم های پایه باشگاه سنگ آهن فعالیت خود را آغاز کرد.

وی توانست  عناوین مختلفی در سطح استان و کشور کسب نماید. آن مرحوم نیز سالهای متوالی بعنوان بازیکن و مربی،  تیم هندبال ساحلی سنگ آهن را در استان و کشور همراهی نماید و بمدت 8 سال با این تیم قهرمان استان شد.

درسالهای متوالی بعنوان مربی تیم جوانان باشگاه سنگ آهن را در مسابقات استانی قهرمان کرد و در سال 94 در مسابقات جوانان منطقه 6 کشور به مقام قهرمانی رسید و بعنوان مربی برتر این مسابقات انتخاب شد.

شهرستان بافق یکی از با اخلاق ترین و ارزشمند ترین مربیان بومی خود را از دست داد و سالهای زیادی طول خواهد کشید تا چنین سرمایه ای جایگزین گردد.از خداوند متعال برای آنمرحوم طلب مغفرت و برای بازماندگان صبرجمیل و اجر جزیل خواهانیم.

باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده