رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
  • کد خبر : ۲۶۶۲۱
  • چاپ خبر : حضور امام جمعه یزد در بیت نوه امام جمعه بافق

حضور امام جمعه یزد در بیت نوه امام جمعه بافق

آیت ا.. ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در بیت مرحوم عامری نوه امام جمعه بافق در یزد با امام جمعه بافق دیدار کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ در پی درگذشت جوان ناکام “محمدجلال عامری” نوه امام جمعه بافق، عصر روز گذشته، حجت الاسلام والمسلمین ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد […]

آیت ا.. ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در بیت مرحوم عامری نوه امام جمعه بافق در یزد با امام جمعه بافق دیدار کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ در پی درگذشت جوان ناکام “محمدجلال عامری” نوه امام جمعه بافق، عصر روز گذشته، حجت الاسلام والمسلمین ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد با حضور در منزل پدر مرحوم، فوت این جوان ناکام را تسلیت گفت.

“آیت ا…ناصری” درگذشت نابهنگام “محمد جلال عامری” نوه امام جمعه بافق را موجب تأسف و تأثر دانست و گفت: اگر چه داغ فرزند سخت و ناگوار است لیکن تأسی به حضرت سید الشهدا(ع) و خواهر بزرگوارش حضرت زینب(ع) و بردباری و صبر و استقامت، تسلی بخش جان و روان بازماندگان خواهد بود. نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در پایان گفت: خداوند این مرحوم را غریق رحمت واسعه اش بگرداند و از خداوند متعال برای خانواده مرحوم و امام جمعه بافق، صبر و اجر جزیل را خواستارم.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده