رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
  • کد خبر : ۲۶۷۱۶
  • چاپ خبر : اقامتگاه و بوم گردی “سید” مکانی برای آرامش خانواده و تفریح کودکان در روستای شادکام+ تصاویر

اقامتگاه و بوم گردی “سید” مکانی برای آرامش خانواده و تفریح کودکان در روستای شادکام+ تصاویر

“اقامتگاه و بوم گردی سید “در روستای شادکام شهرستان بافق پذیرای مردم بافق و مسافران جهت استراحت و تفریح می باشد. به گزارش آفتاب بافق؛ اقامتگاه و بوم گردی سید درروستای شادکام شهرستان بافق، مکانی برای استراحت، آرامش با خانواده، پخت و پز و تفریح کودکان می باشد. “معصومه السادت متولی زاده” مدیر این بوم […]

“اقامتگاه و بوم گردی سید “در روستای شادکام شهرستان بافق پذیرای مردم بافق و مسافران جهت استراحت و تفریح می باشد.

به گزارش آفتاب بافق؛ اقامتگاه و بوم گردی سید درروستای شادکام شهرستان بافق، مکانی برای استراحت، آرامش با خانواده، پخت و پز و تفریح کودکان می باشد.

“معصومه السادت متولی زاده” مدیر این بوم گردی در گفت و گویی کوتاه اظهار داشت: افتتاح این اقامتگاه، اوایل فروردین ماه سالجاری با حضور مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد، فرماندار و بخشدار بافق و جمعی از مسئولان استان و شهرستان انجام شد.

“متولی زاده” افزود: در این مدت کوتاه از زمان افتتاح، استقبال مردم  و مسافران از این اقامتگاه بسیار خوب بود و دغدغه اصلی مردمی که در روستای شادکام مکانی برای استراحت نداشتند مرتفع شد.

مدیر بوم گردی، تصریح کرد: این اقامتگاه ۲ هزار متر مساحت باغ است که ۸۰۰ متر آن برای اسکان در نظر گرفته شده و فعلا ۱۸۰ متر آن با تشکیل ۲ سوئیت ۴ اتاقه پذیرایی مسافران می باشد.

وی یادآور شد: در این مکان، مسافران می توانند خودشان ضمن طبخ غذا و انجام آشپزی، از غذاهای سنتی اقامتگاه از جمله: کشک و بادمجان، کوفته ، اشکنه و غیره نیز استفاده کند.

متولی زاده با اشاره به اینکه استفاده از غذاهای سنتی اقامتگاه فعلا در روزهای پنج شنبه و جمعه امکانپذیر است، تصریح کرد: اقامتگاه نیز در طول سال باز و فعال می باشد.

مدیر بوم گردی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیر کل میراث و گردشگری استان، فرماندار و بخشدار شهرستان که حامی و پشتبان آن ها بودند و تقدیر از یاری مردم فهیم و مهربان شادکام و شورا و دهیار روستا، خاطرنشان کرد: توسعه مکان اسکان این اقامتگاه در حال پیگیری است و نیاز به بودجه جهت تامین مخارج آن داریم.

عکس و خبر: mtb

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “اقامتگاه و بوم گردی “سید” مکانی برای آرامش خانواده و تفریح کودکان در روستای شادکام+ تصاویر”

  • سلام: کارتون خیلی عالیه!من همیشه به طبیعت احترام می‌گذارم ونمیخوام کوچکترین اسیبی به درختان وطبیعت برسه.اما یه باراومدیم شادکام ویه زنی اومدهرچه فحش بلدبودنثارمون کردکه چرازیردرخت اونشستیم خیلی خاطره بدی دارم

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده