رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
  • کد خبر : ۲۶۸۰۲
  • چاپ خبر : توطئه ی دشمن در نحوه ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری احساس می شود
امام جمعه موقت بافق؛

توطئه ی دشمن در نحوه ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری احساس می شود

امام جمعه موقت بافق به روند ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اشاره کردوگفت: نحوه ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری احساس می شود نوعی توطئه دشمنان برای به زحمت انداختن شورای نگهبان و استهزاء مراحل ثبت نام است . به گزارش آفتاب بافق؛ امام جمعه موقت بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته […]

امام جمعه موقت بافق به روند ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اشاره کردوگفت: نحوه ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری احساس می شود نوعی توطئه دشمنان برای به زحمت انداختن شورای نگهبان و استهزاء مراحل ثبت نام است .

به گزارش آفتاب بافق؛ امام جمعه موقت بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق با گرامیداشت سالروز وفات حضرت زینب(س) به تحلیل نقش این بانوی بزرگ اسلام در انتقال پیام عاشورا پرداخت و بر پیروی از سیره زندگانی آن حضرت تاکید کرد.

حجت الاسلام علی روحانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز در کشور تصریح کرد: در کشور اسلامی انتخابات از افتخارات نظام است .

وی افزود: در کشور ایران انتخابات سالم ، پرشور و بی دغدغه و درعین حال باارزش است .

روحانی همچنین با بیان اینکه شوراهی اسلامی شهر و روستا در مرحله تائید صلاحیت ها قرار دارد به روند ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اشاره کردوگفت: نحوه ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری احساس می شود نوعی توصیه دشمنان برای به زحمت انداختن شورای نگهبان و استهزاء مراحل ثبت نام است .

امام جمعه موقت بافق خاطر نشان کرد: باید شورای نگهبان با درایت وارد این موضوع شود.

روحانی گفت: افرادی صالح و با برنامه ریزی آن هم در جهت سیاست های نظام و تحقق منویات مقام معظم رهبری به خصوص شعار امسال معرفی شوند تا مردم برای انتخاب دچار دغدغه و تشویش نشوند.

وی همچنین به تحلیل جایگاه انتخابات ریاست جمهوری از دیگاه حضرت امام خمینی (ره) پرداخت و گفت: مساله ریاست جمهوری تنها یک ارزش نیست بلکه برای ایجاد حق است .

امام جمعه موقت بافق در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت 29فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان داشت : نامگذاری این روز از ابتکارات حضرت امام (ره) بود تا توطئه عوامل بیگانه برای انحلال ارتش خنثی شود.

روحانی با شاره به  بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان نظام گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی یک نیروی قدرتمند ، با تکنیک و برخوردار از فکر و عقیده است .

وی گفت: دشمنان تلاش می کنند تا ضعف و تزلزل در بدنه ارتش و فرماندهان آن ایجاد کنند اما روز به روز شاهد اقتدار بیشتر این نیروز هستیم .

وی خدمت مخلصانه و با معرفت را از بزرگترین عبادات عنوان کرد و افزود: توصیه دین و قران هم تقویت نیروهای مسلح و فرماندهان آن است .

روحانی در بخش دیگری از سخنان خوداز حضور باشکوه مردم مومن بافق به ویژه جوانان در مراسم معنوی اعتکاف تشکر کرد و گفت: امسال در مراسم معنوی اعتکاف بیش از 70درصد حضور جوانان افزایش داشت.

گرامیداشت 25فروردین سالروز بزرگداشت حکیم عطار نیشابوری، 28فروردین سالروز ترور رهبران مقاومت و حماس و نشان دادن خوی ددمنشانه استکبار و تروریسم دولتی ، تشکر از حضور مردم در مراسم پرفیض دعای ندبه پخش سراسری و تقدیر از دست اندرکاران اجرای این برنامه فرهنگی و مذهبی در بافق و … از دیگر موضوعاتی بود که امام جمعه موقت بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق به آن اشاره کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده