رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
  • کد خبر : ۲۶۸۱۱
  • چاپ خبر : گپی خودمانی با نویسنده  رمان ” دلهره وصال”

گپی خودمانی با نویسنده رمان ” دلهره وصال”

آفتاب بافق؛ طیبه کارگران بافقی نویسنده رمان دلهره وصال متولدسال ۱۳۶۱ میباشد .وی در رشته ادبیات تحصیل کرد و از کودکی علاقه وافری به نویسندگی داشت. کارگران پیرامون  چاپ کتاب خود این گونه بیان کرد: دلهره وصال رمانی است که انسان را از روزمرگیهای زندگی جدا میکند و خستگی کار و زندگی را برای ساعاتی […]

آفتاب بافق؛ طیبه کارگران بافقی نویسنده رمان دلهره وصال متولدسال ۱۳۶۱ میباشد .وی در رشته ادبیات تحصیل کرد و از کودکی علاقه وافری به نویسندگی داشت.

کارگران پیرامون  چاپ کتاب خود این گونه بیان کرد: دلهره وصال رمانی است که انسان را از روزمرگیهای زندگی جدا میکند و خستگی کار و زندگی را برای ساعاتی از مخاطبان دور میکند.

وی گفت: این رمان شاید جنبه اموزشی نداشته باشد اما جنبه اجتماعی و فرهنگی و سرگرم کنندگیش باعث میشود ذهن های خسته و افسرده ارامش پیدا کنند.

نویسنده رمان گفت:جرقه این داستان از سال ۹۰ در ذهنم زده شدو شروع کردم به نوشتن وگاهی دچار دلسردی و یکنواختی میشدم  اما باز با عشقی که در نوشتن داشتم دوباره با ِلذت و آرامش شروع به نوشتن میکردم.

طیبه کارگران اظهار داشت: پس از نوشتن کسی حاضر نشد در چاپ کتاب به من کمک کند لذا مجبور شدم که چاپ کتاب را به انتشارات پرسمان تهران قرار دهم که مدیر انتشارات و شورای فرهنگی نشر با خواندن و تایید کردن داستانم پذیرفتن که خود انتشارات هزینه داستانم را متقبل شوند و سرمایه گذاری کنند.

کارگران گفت: جا دارد که از مدیر محترم نشر پرسمان اقای منیری تشکر ویژه انجام دهم که من و دستنوشته هایم رو قبول و باور کرد و من را  مورد حمایت خود قرار داد تا بتوانم الان این کتاب را  در اختیار خوانندگان قرار دهم.

وی از سرمایه گذاران در شهر خواست که با حمایت از ایشان او را یاری کنند چرا که رمان دلهره وصال به چاپ دوم رسیده است.با اینکه فعلا سود مادی برایم نداشته است اما همین که نامم برای روی کتاب حک شده خدا را شکر گذار هستم ..

کارگران در ادامه بیان کرد: در حال حاضر به نوشتن دومین کتابم با نام پرواز قاصدکها هستم که بر خلاف کتاب اول که بیشتر جنبه تخیلی داشت پرواز قاصدکها جنبه جدی و واقعیت دارد.

وی از کسانی که علاقمند به نوشتن کتاب هستن درخواست کردکه هرگز نامید و دلسرد نشوند و با اراده قوی خود به تلاش خود ادامه دهند و هرگونه کمک و راهنمایی از ایشان خواستن با کمال میل حاضر به راهنمایی و کمک هست.

نویسنده رمان اظهار داشت من بر این باورم که در بافق جوانان مستعد به وفور یافت میشوندو نیاز به همکاری و همدلی و وفاق دارند.

طیبه کارگران بافقی  همکاری خانواده و دو فرزند را در نشر کتابش بی تاثیر ندانست و انرا به خانواده اش تقدیم کرد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده