رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۷
  • کد خبر : ۲۶۸۷
  • چاپ خبر : جلسه بررسي چگونگي تعامل و همكاري معادن بافق در راستاي توسعه و عمران شهرستان برگزار شد

جلسه بررسي چگونگي تعامل و همكاري معادن بافق در راستاي توسعه و عمران شهرستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ جلسه اي پيرامون چگونگي تعامل و همكاري معادن بافق در راستاي توسعه و عمران شهرستان با حضور امام جمعه، فرماندار ، كليه مديران معادن بافق و اعضاي شوراي شهر در فرمانداري اين شهرستان برگزار شد. فرماندار بافق در اين نشست ضمن تسليت ايام محرم با تاكيد بر ضرورت پرداخت […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ جلسه اي پيرامون چگونگي تعامل و همكاري معادن بافق در راستاي توسعه و عمران شهرستان با حضور امام جمعه، فرماندار ، كليه مديران معادن بافق و اعضاي شوراي شهر در فرمانداري اين شهرستان برگزار شد.
فرماندار بافق در اين نشست ضمن تسليت ايام محرم با تاكيد بر ضرورت پرداخت عوارض براي توسعه شهرستان گفت:موضوع جلسه در رابطه با پرداخت 2درصد عمران و آباداني و یک سری عوارض هایی است که شهرستان بافق میتواند طبق قانون از آن بهره مند شود ولی تا کنون محروم مانده است.
"سيد مهدي طلايي مقدم" در رابطه با تعامل و همكاري معادن بافق با اين شهرستان عنوان كرد: طی مکاتباتی كه با معادن فسفات،فلات مرکزی و میشدوان صورت گرفت درخواست كرديم كه ميزان پرداخت حقوق دولتي سالهاي  قبل خود را اعلام کنند تا بتوانیم حق و حقوقی که قانونگذار برای شهرستان پیش بینی کرده است، پيگيري نمائيم ، خوشبختانه به موقع اعلام شد که  اين خود نشان دهنده همکاری مسئولان معادن فوق در این امر می باشد.
طلایی مقدم در رابطه با ديگر درآمد هاي شهرستان افزود: شهرستان بافق به جز درآمد 2درصدفروش معادن، داراي حق و حقوق دولتی است که مستلزم همکاری فرمانداری،شورای شهر و شهرداری و بويژه اداره  امور مالیاتی شهرستان است كه بايد به شهرستان بازگردانده شود.
لازم به ذكر است موضوعات صادرات شركت سنگ آهن، پرداخت عوارض ارزش افزوده اداره دارایی، آلایندگی و تخلفات مستمر برخي معادن، عوارض باربری راه آهن، برنامه ريزي و طرح ساخت بیمارستان جدید 96 تخت خوابي از جمله مهمترين مباحثي كه در اين جلسه مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

 

New4878 New4876 New4875 New4879 New4877 New4873

 

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده