رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸
  • کد خبر : ۲۶۸۹۴
  • چاپ خبر : پلیس پیشگیری، اورژانس ناجا است

پلیس پیشگیری، اورژانس ناجا است

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان یزد با حضور در شهرستان بافق در جمع مسئولان و کارکنان انتظامی شهرستان گفت: پلیس پیشگیری اورژانس نیروی انتظامی است. به گزارش آفتاب بافق، سرهنگ سلطانی رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان یزد با حضور در شهرستان بافق در جمع مسئولان و کارکنان انتظامی شهرستان ضمن تبریک سال جدید، […]

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان یزد با حضور در شهرستان بافق در جمع مسئولان و کارکنان انتظامی شهرستان گفت: پلیس پیشگیری اورژانس نیروی انتظامی است.

به گزارش آفتاب بافق، سرهنگ سلطانی رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان یزد با حضور در شهرستان بافق در جمع مسئولان و کارکنان انتظامی شهرستان ضمن تبریک سال جدید، وظیفه پلیس پیشگیری را، پیشگیری از جرائم دانست و از پلیس پیشگیری به عنوان اورژانس ناجا یاد کرد.

وی با ارائه گزارشی از وضعیت عملکرد استان و شهرستان بافق در سال ۹۵ گفت: یگانی که در طول ۲۴ ساعت مسئول ارائه خدمات به مراجعان و در خواست های مردمی است و به صورت تلفنی و حضوری، همیشه جوابگو می باشد و شب و روز برایش فرقی نمی کند را پلیس پیشگیری دانست.

سرهنگ سلطانی، حضور به موقع در صحنه، دقت در انجام امور و رسیدگی به درخواست های مردمی و مراجعان را سه عامل مهم در افزایش امنیت اجتماعی و سرمایه های اجتماعی دانست و تصریح کرد: امنیت پایدار در گرو مشارکت های مردمی است که پلیس باید با ارائه هشدارهای لازم به شهروندان و رعایت این هشدارها از سوی مردم در کاهش جرایم و برقراری امنیت تلاش کند.

وی ضمن ارائه و تشریح عملکرد سال ۹۵ و اجرای طرح های پیشگیرانه، از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در پارک ها و تفرجگاه های استان یزد خبر داد و افزود: این طرح همه روزه از ساعت ۲۰ آغاز و تا ساعت ۲۴ همان روز ادامه دارد که باید در شهرستان بافق نیز اجرایی شود.

این مقام مسئول ضمن تاکید بر همپوشانی پلیس آگاهی و پلیس پیشگیری شهرستان، عملکرد یگان امداد شهرستان را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: اشرافیت اطلاعاتی در حوزه پلیس پیشگیری باید کامل و به روز باشد و در تحول کمیسیون کوپ نیز باید این موضوع را همیشه مدنظر داشته باشیم.

رئیس پلیس پیشگیری استان در پایان، مبنای تشکیل کمیسیون تحول کوپ را رضایتمندی مردمی عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: مشاوره نیز یکی از عوامل موثر در کاهش پرونده های متشکله، رضایتمندی مردمی و کاهش وقوع جرایم می باشد.

سرهنگ فرهاد بیگلری فرمانده انتظامی شهرستات بافق نیز در این کمیسیون ضمن ارائه عملکرد سال ۹۵ و اجرای طرح های نوروزی، گزارشی از وضعیت عملکرد و ماموریت های پلی در سال ۹۶ را بیان کرد و افزود: پلیس شهرستان در راستای کاهش وقوع جرایم و پیشگیری از جرایم تلاش می کند و با اجرای طرح های انتظامی و برنامه ریزی در جهت پیشبرد اهداف سازمانی با برقراری نظم و امنیت شهر در این راستا قدم بر می دارد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده