رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰
  • کد خبر : ۲۶۹۵۰
  • چاپ خبر : برگزاری مرحله شهرستانی المپیاد آماده مدارس دخترانه بافق

برگزاری مرحله شهرستانی المپیاد آماده مدارس دخترانه بافق

مرحله شهرستانی المپیاد آماده مدارس دخترانه در بافق برگزار و تیم دادرس(دانش آموز آماده در روزهای سخت) دبیرستان نمونه فردوس موفق به کسب عنوان اول این المپیاد شد. به گزارش آفتاب بافق؛ رئیس جمعیت هلال احمر بافق اظهار داشت: مرحله شهرستانی المپیاد آماده مدارس دخترانه در بافق برگزار و  تیم دادرس (دانش آموز آماده در […]

مرحله شهرستانی المپیاد آماده مدارس دخترانه در بافق برگزار و تیم دادرس(دانش آموز آماده در روزهای سخت) دبیرستان نمونه فردوس موفق به کسب عنوان اول این المپیاد شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ رئیس جمعیت هلال احمر بافق اظهار داشت: مرحله شهرستانی المپیاد آماده مدارس دخترانه در بافق برگزار و  تیم دادرس (دانش آموز آماده در روزهای سخت) دبیرستان نمونه فردوس موفق به کسب عنوان اول این المپیاد شد.

جعفر حسن پور افزود : این تیم به عنوان نماینده شهرستان در مرحله استانی المپیاد حضور پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد تیمهای دادرس دبیرستانهای رضوان و بهار علم آموزان به ترتیب رتبه های دوم و سوم این المپیاد را از آن خود کردند.

حسن پور ایادآور شد: دانش آموزان گروه هدف در طول سال تحصیلی در هشت آیتم امدادی(پناهگیری و خروج ایمن،ارزیابی و کنترل علائم حیاتی،احیای قلبی و ریوی،خونریزی پانسمان و بانداژ،شکستگی و اتل بندی،حمل مصدوم و اطفای حریق و اسکان اضطراری) توسط مربیان داوطلب هلال احمر آموزش دیدند و تیمهای حاضر در این مرحله از المپیاد در رقابتهای درون مدرسه ای که در اسفند ماه برگزار گردید به عنوان تیم برتر مدرسه انتخاب شده بودند.

گفتنی است این المپیاد در دو بخش تئوری و عملی برگزار شد.

در اختتامیه این المپیاد از رتبه های برتر با حضور روسای جمعیت هلال احمر و آموزش و پرورش شهرستان و مدیران مدارس و کارشناسان مربوطه تجلیل گردید.

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “برگزاری مرحله شهرستانی المپیاد آماده مدارس دخترانه بافق”

  • رئیس جمعیت هلال احمر بافق
    با سلام
    خواهشمندیم جهت داوری این گونه مسابقات از یزد استفاده شود
    اخر بی عدالتی تا کی ؟؟؟؟؟
    دخترم عضو یکی از تیمها بود در آنجا از سوی داوری بی عدالتی بود و اکثر داوران به نفع تیم خود داوری می کردند.
    او می خواست در کلاس هلال احمر شرکت کند به او سفارش کردم به علت بی عدالتی در این گونه کلاسها شرکت نکند .آخر باعث تضعیف روحیه او و دوستانش شده بود.

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده