رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵
  • کد خبر : ۲۶۹۷
  • چاپ خبر : نشست بررسي طرحهاي شرکت سنگ آهن مرکزي بافق برگزار شد

نشست بررسي طرحهاي شرکت سنگ آهن مرکزي بافق برگزار شد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ صبح امروز در نشستي که با حضور امام جمعه ، نماينده مردم بافق در مجلس شوراي اسلامي ، فرماندار ، اعضاي شوراي شهر ، مدير عامل سنگ آهن مرکزي و تني چند از نمايندگان اصناف ، فرهنگيان و هياتهاي مذهبي شهرستان بافق برگزار شد پيرامون طرحها و پرورژه […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ صبح امروز در نشستي که با حضور امام جمعه ، نماينده مردم بافق در مجلس شوراي اسلامي ، فرماندار ، اعضاي شوراي شهر ، مدير عامل سنگ آهن مرکزي و تني چند از نمايندگان اصناف ، فرهنگيان و هياتهاي مذهبي شهرستان بافق برگزار شد پيرامون طرحها و پرورژه هاي شرکت سنگ آهن مرکزي بافق بحث و تبادل نظر شد.

فرماندار بافق در اين نشست با تاکيد بر اينکه يکي از دغدغه هاي مردم و مسئولان شهرستان تکميل صنايع جوار معدني است،خاطر نشان کرد : عمده نگراني شهر اين است که وعده هايي در زمانه اي گذشته داده شده ولي به دلايلي عملي نشده است .

"سيد مهدي طلايي مقدم" افزود : اصل کار در پروژه ها و طرح هاي عمراني و معدني داشتن طرح و برنامه است

وي با اشاره به اينکه کار اقتصادي ، يک کار با برنامه ريزي است گفت: اقتصاد علم تحکم نيست ، با فشار مردمي نمي توان کار اقتصادي انجام داد.

فرماندار بافق افزود: شايد در زمينه هاي مختلف سياسي ، اجتماعي ، فرهنگي و …. بشود از فشارهاي مردمي و تحکم استفاده کرد ولي در امور اقتصادي اين کار انجام شدني نيست و جواب نخواهد داد.

طلايي مقدم از اجراي طرح هاي صنعتي و جوار معدني شرکت سنگ آهن براي توسعه بافق ابراز خرسندي کرد و گفت: بيش از 10 طرح عظيم صنعتي و معدني در جوار شرکت سنگ آهن در حال احداث و راه اندازي مي باشد که با توجه به بار مالي و برنامه اي تدوين و مشخص شده است اميد است  در آينده اي نزديک شاهد توسعه و شکوفايي شهرستان بافق باشيم.

وي به اعتماد سازي و اميد دادن به مردم اشاره کرد و افزود: مردم ما طي سالهاي اخير يک بار به رئيس جمهور ، اعضاي شوراي شهر و نماينده مجلس اعتماد کردن و راي دادند حال مسئولان بايد پاسخگو و دنبال مسائل شهر باشند نه اينکه با هر جرياني مردم به ميدان بکشانيم.

فرماندار بافق گفت : در شرايط فعلي بايد از فضاي آرامي که به همت مردم و مسئولان شهرستان و استان تامين شده استفاده کرد و با صبر ، وفاق و همدلي در کنار هم از فضاي موجود در جهت پيشبرد اهداف ، رشد و توسعه شهرستان تلاش کنيم.

در ابتداي اين نشست مدير عامل شرکت سنگ آهن مرکزي بافق با اشاره به طرح هاي جوار معدني شرکت سنگ آهن مرکزي خاطر نشان کرد : در حاضر شرکت سنگ آهن مرکزي بافق با 8 طرح عظيم صنعتي و معدني که در جوار معدن چغارت و سه چاهون در حال احداث مي باشد شاهد صنعتي شدن و اشتغال جوانان جوياي کار شهرستان خواهيم بود.

"محمد جواد عسکري" برآورد و زمان اجراي طرحهاي توسعه شرکت را بيش از سه هزار و 235 ميليارد تومان اعلام کرد و گفت: احداث گندله 5 ميليون تني ، اصلاح خط کنسانتره ، احداث خط 2 ميليون تن کنسانتره چغارت ، احداث کارخانه فولاد کوره بلند ، احداث و اصلاح خطوط راه آهن شرکت ، جمع آوري و تصفيه فاضلاب شهري و جمع آوري و تصفيه آب دشت حسن آباد را از جمله اين طرح ها عنوان کرد که از سال 92 شروع و در سالهاي 94-97 و 98 به بهره برداري خواهد رسيد.

در ادامه اين نشست مديران پروژه هاي مذکور به گزارش عملکرد طرح هاي مذکور اشاره کرده و ديدگاههاي خود را بيان کردند.

New4880 New4890 New4905 New4926 New4936

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده