رفتن به بالا
  • جمعه - ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵
  • کد خبر : ۲۷۰۰۶
  • چاپ خبر : تقدیر امام جمعه بافق از مسئولان جهت تسریع در تکمیل جاده یزد- بافق

تقدیر امام جمعه بافق از مسئولان جهت تسریع در تکمیل جاده یزد- بافق

امام جمعه شهرستان بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته، ضمن تاکید بر ضرورت تسریع جاده یزد- بافق از مسئولان جهت پیگیری های لازم در ساخت این جاده تقدیر و تشکر کرد. به گزارش آفتاب بافق، حجت الاسلام “سیدجواد سلیمانی” در خطبه های نماز جمعه این هفته، با اشاره به برگزاری انتخابات در آینده […]

امام جمعه شهرستان بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته، ضمن تاکید بر ضرورت تسریع جاده یزد- بافق از مسئولان جهت پیگیری های لازم در ساخت این جاده تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش آفتاب بافق، حجت الاسلام “سیدجواد سلیمانی” در خطبه های نماز جمعه این هفته، با اشاره به برگزاری انتخابات در آینده ای نزدیک، از همگان خواست به قانون احترام بگذارند .

وی با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام هفتم (ع) به تحلیل دوران زندگانی سیاسی و امامت آن امام هما پرداخت و اظهار کرد: امام موسی بن جعفر(ع) برای احیاء و حفظ دین و مکتب تشیع بالاترین شکنجه ها را تحمل کرد اما تسلیم نشد تا به شهادت رسید.

حجت الاسلام “سید جواد سلیمانی” همچنین با گرامیداشت فرا رسیدن مبعث حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) این روز را روز بیداری فطرت انسان ها عنوان کرد و افزود: بعثت، حرکت توفنده ای بود که توسط پیامبر مکرم اسلام برای نجات بشریت شکل گرفت و هدایت شد.

وی خاطر نشان کرد: بعثت، انسان ها را از مذبله ها و گمراهی ها نجات داد و درس انسانیت، حق شناسی و معرفت به آن ها آموخت.

امام جمعه بافق با بیان اینکه قبل از بعثت مردم در بدترین شرایط و موقعیت اجتماعی، سیاسی و فرهنگی زندگی می کردند، تصریح کرد: بعثت، باعث شد انسان ها، عدالت محور ، خداپرست، مجاهد و مبارز شوند و در مقابل فسادها مبازره کنند.

سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار فرماندهان ارتش با مقام معظم رهبری به تحلیل محورهای رهنمودهای آن معظم له در آن دیدار در زمینه موضوع انتخابات پرداخت و گفت: همه باید با حضوری گسترده و باشکوه در انتخابات در آینده کشور سهیم باشیم .

وی با بیان اهمیت احترام به  قانون  در انتخابات گفت:  شورای نگهبان پس از بررسی های لازم با توجه به حفظ کرامت و حرمت افراد، عده ای را تائید و یا رد  صلاحیت می کند و نباید پشت به قانون کنیم .

امام جمعه بافق همچنین گفت: سلامت انتخابات هم از موضوع مهمی است که رهبر انقلاب در این دیدار بر آن تاکید کردند.

سلیمانی تصریح کرد: استفاده از بیت المال در انتخابات شورای شهر و روستا و ریاست جمهوری حرام است.

وی به موضوع اهمیت اقتصاد و معیشت مردم از دیدگاه رهبری در این دیدار اشاره کرد و افزود: امروز اگر به درستی به تولیدات ملی و داخلی توجه شود بسیاری از مشکلات کشور حل می شود.

سلیمانی با اشاره به ذخائر غنی و امکانات موجود کشور در زمینه های مختلف با انتقاد از واردات غیرقانونی و قاچاق کالاهای بیگانه گفت: چرا باید با وجود اجناس برتر داخلی و داشتن امکانات لازم برای تولیدات داخلی هنوز هم بیگانگان، پول ها را غارت کنند و با قاچاق کالاها توجهی به تولیدات داخلی نشود.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی داشت و با تشریح فعالیت های این نهاد انقلابی گفت: سپاه پاسداران هم در زمان جنگ و دفاع مقدس و هم در زمان صلح خدمات ارزنده و مجاهدت های بی نظیری انجام داده است.

وی با گرامیداشت سالروز حمله مفتضحانه آمریکا به صحرای طبس و شکست این توطئه با نصرت الهی، حمله آمریکا به سوریه و کشتار مردم بیگناه این کشور را محکوم کرد.

وی همچنین بر ضرورت تسریع در تکمیل جاده یزد- بافق تاکید کرد و از مدیرکل راه و شهرسازی برای پیگیری ها در این رابطه تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه بافق در پایان از حضور باشکوه مردم در مراسم دعای  ندبه تقدیر  کرد و پیام تشکر آیت الله خاتمی از حضور گسترده مردم در این مراسم معنوی را به همگان ابلاغ کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده