رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
  • کد خبر : ۲۷۱۴۳
  • چاپ خبر : دوازدهمین یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزار می شود

دوازدهمین یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزار می شود

جلسه هماهنگی برای برگزاری دوازدهمین یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بافق و شش شهید دانشجوی این شهرستان، برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ در این جلسه که در محل دفتر امام جمعه شهرستان بافق منعقد شده بود  امام جمعه و جمعی از مسئولان محلی به همراه مسئول بسیج دانشجویی، شرکت کردند. احمد علیزاده فلاح […]

جلسه هماهنگی برای برگزاری دوازدهمین یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بافق و شش شهید دانشجوی این شهرستان، برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ در این جلسه که در محل دفتر امام جمعه شهرستان بافق منعقد شده بود  امام جمعه و جمعی از مسئولان محلی به همراه مسئول بسیج دانشجویی، شرکت کردند.

احمد علیزاده فلاح _ رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد بافق _ که مسئولیت برگزاری این یادمان را به عهده دارد در آغاز این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته به این نکته اشاره کرد که کارهایی که تا به حال برای یادمان شهدا صورت  گرفته، با همکاری و مساعدت همه به نحوی شایسته انجام شده است.

حجت الاسلام سلیمانی  امام جمعه بافق، با تشکر از دست اندرکاران این برنامه، بر برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم تاکید و پیشنهادهایی برای بهتر شدن یادمان ارائه کرد.

در ادامه این جلسه هماهنگی های لازم برای برگزاری یادمان شهدا گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بافق _ که در تاریخ ششم اردیبهشت امسال در محل مسجد دانشگاه برگزار می شود_ بعمل آمد.

 

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده