رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
  • کد خبر : ۲۷۱۴۷
  • چاپ خبر : بازدید مدیر تیم های ملی فدراسیون فوتبال از مجموعه ورزشی سنگ آهن بافق

بازدید مدیر تیم های ملی فدراسیون فوتبال از مجموعه ورزشی سنگ آهن بافق

مدیر تیم های ملی فدراسیون فوتبال در بازدید از باشگاه و مجموعه ورزشی سنگ آهن مرکزی بافق گفت: باشگاه سنگ آهن مرکزی یکی از کمپ های ورزشی خوب در سطح کشور است. به گزارش آفتاب بافق؛ “محمدرضا ساکت” مدیر تیم های ملی فدراسیون فوتبال با حضور در بافق به همراه اعضاء هیأت مدیره و مدیرعامل […]

مدیر تیم های ملی فدراسیون فوتبال در بازدید از باشگاه و مجموعه ورزشی سنگ آهن مرکزی بافق گفت: باشگاه سنگ آهن مرکزی یکی از کمپ های ورزشی خوب در سطح کشور است.

به گزارش آفتاب بافق؛ “محمدرضا ساکت” مدیر تیم های ملی فدراسیون فوتبال با حضور در بافق به همراه اعضاء هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه سنگ آهن از مجموعه ورزشی سنگ آهن، امکانات و تجهیزات آن بازدید کرد.

در این بازدید، “کاظمی” مدیرعامل باشگاه سنگ آهن ضمن تقدیر و تشکر از حضور “محمدرضاساکت” در شهرستان بافق، بازدید ایشان از مجموعه ورزشی سنگ آهن را مثبت اعلام کرد.

مدیرعامل باشگاه سنگ آهن با اشاره به مساعدت مدیرعامل شرکت و اعضای هیأت مدیره باشگاه در جهت ساخت و ایجاد فضای ورزشی مناسب برای استفاده کارکنان و جوانان شهرستان، مطالبی در خصوص فعالیت  رشته های مختلف ورزشی، ورزش کارکنان، ورزش بانوان و تیمداری رشته های هندبال، والیبال، کشتی در  لیگ برتر کشور و افتتاح آکادمی فوتبال باشگاه در جهت کشف و شکوفایی استعداد های این رشته پرطرفدار ارائه کرد.

در پایان “محمدرضا ساکت” از مدیر عامل شرکت سنگ آهن، هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه تقدیر و تشکر کرد و افزود: این مجموعه  ورزشی با وجود امکانات ورزشی مناسب از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری، بعنوان یکی از کمپ های ورزشی خوب در سطح کشور می باشد که توانایی  برگزاری اردوهای ملی در رده های مختلف سنی در این باشگاه فراهم است.

ارسال دیدگاه


2 دیدگاه برای “بازدید مدیر تیم های ملی فدراسیون فوتبال از مجموعه ورزشی سنگ آهن بافق”

  • اقای ساکت خوش اومدن از زحمات آقای ماشاالله تفکری هم که هرازچند گاهی ی حرکت می زنه ممنونیم.
    ولی دوستان یادی از جوونیاشون بکنند که محتاج زمین ورزشی وامکانات وهزینه رفت واومد برای مسابقات یزد بودید ونداشتید وسنگ آهن هم که مدیراش غریبه بودندچیزی بهتون نمی دادن تو دلتون بهشون چه می گفتید؟
    حالا ببینید جوونهای بافقی چه می گن!!!!!!
    خداقوت پهلوان. خسته نباشید دلاور

  • آقای جوادی الان مدیر باشگاهمون بومیه مثلا ؟!

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده