رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱
  • کد خبر : ۲۷۲۳۹
  • چاپ خبر : اولین گام در پیشرفت تنیس روی میز بافق ، مربی پروری است
مظفری نژاد:

اولین گام در پیشرفت تنیس روی میز بافق ، مربی پروری است

‎ رئیس هیئت تنیس روی میز بافق گفت:با حضور مربی سرشناس یزدی گام بلندی برای مربی پروری تنیس روی میز شهرستان  برداشته خواهد شد. ‎ به گزارش آفتاب بافق; رحمان مظفری نژاد با بیان اینکه  به منظور تامین کادر مربی تنیس روی میز بافق باید  فضایی ایجاد شود تا مربیان، تعداد بیشتری دانش آموخته تنیس […]

رئیس هیئت تنیس روی میز بافق گفت:با حضور مربی سرشناس یزدی گام بلندی برای مربی پروری تنیس روی میز شهرستان  برداشته خواهد شد.

به گزارش آفتاب بافق; رحمان مظفری نژاد با بیان اینکه  به منظور تامین کادر مربی تنیس روی میز بافق باید  فضایی ایجاد شود تا مربیان، تعداد بیشتری دانش آموخته تنیس روی میز برای شهرستان تربیت کنند گفت: به این  علت در جلسه کمیته های اختصاصی تصمیم گرفته شد یکی از مربیان حاذق تنیس استان استفاده شود.

‎وی افزود:با اتفاق آراء، يكي از  مربی هاي تنیس استان اقاي” منتظری”با مهارت مربیگری انتخاب شد.

‎رئیس هیئت تنیس روی میز بافق با اشاره بر اینکه با انتخاب مربی و جلب موافقت وی، باید بحث مربی و پرورش مربی در دوره های مختلف را داشته باشیم تصریح کرد: این حرکت باعث می شود در مدارس مختلف ودر محلات، مربی و نیروی کافی جهت پرورش بازيكن را داشته باشیم.

‎مظفری نژاد بیان داشت: هر کجا که امکان قرار دادن میز تنیس وجود داشته باشدتنیس آن منطقه را با مربی و میز تامین می کنیم تا  مربی ها بتوانند با استفاده از فنون روز نسبت به اموزش اقدام نمايند

‎وی تاکید کرد: در کنار پرورش مربی، کمیته آموزش درخواست داشت اقاي منتظری که از مربیان خوب تنیس روی میز استان است در بحث آموزش افرادی که قبلا استعداد یابی شده اند و این استعداد را داشته در سطح شهر تمرین کنند.

‎رئیس هیت تنیس روی میزادامه داد: اولین کار ما تقسیم وظايف بوده که تمام کارها و مسئولیت ها تقسیم شده و برای داشتن هدف بزرگ به نیروی خوب نیاز داریم که با کمیته و وظايف كميته  خود آشنا باشد.

‎مظفری نژاد گفت: سالن ورزشی تنیسی در بافق داشتیم که از لحاظ ظاهری، شکل، نور، فضا و تهویه مناسبی برخوردار نبود بعد از يكسري تعميرات ان سالن طی یک هفته آینده آماده بهره برداري می شود.

‎وی بیان کرد: بازيكنان در رده های سنی مختلف دسته بندي   شده اند که زیر نظر مربی خاص آموزش ببینند و فرم های ارزیابی هر بازيكن كه در سالن تمرین می کند اماده تا تمام اطلاعات ورزشی وی ثبت شود تا ببینیم در چه مرحله ای بوده و به چه مرحله ای رسیده است و در مجموع در نظر داریم پالایش  ورزشی  و بازيكن انجام دهیم.

‎وی با اشاره به برنامه چهار ساله مدون شده و اهداف مشخص شده آن تصریح کرد: با تمرکز بر این اهداف، امیدواریم ورزش تنیس،كه ورزش  زود بازده اي نیست  با تمرینات و تلاش به رده هاي خوبي دست يابند.

عکس: mtb1353

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده