رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
  • کد خبر : ۲۷۲۹۶
  • چاپ خبر : پیام تبریک رئیس بنیاد شهید شهرستان بافق به دانش آموز برتر کشوری

پیام تبریک رئیس بنیاد شهید شهرستان بافق به دانش آموز برتر کشوری

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بافق، کسب رتبه برتر کشوری در رشته انشاء نویسی توسط دانش آموز بافقی را تبریک گفت. به گزارش آفتاب بافق؛ “محمدرضا دهقانزاده” رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بافق، دانش آموز بافقی را که رتبه برتر کشوری را در انشاءنویسی کسب کرده بود مورد تقدیر قرار داد. […]

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بافق، کسب رتبه برتر کشوری در رشته انشاء نویسی توسط دانش آموز بافقی را تبریک گفت.

به گزارش آفتاب بافق؛ “محمدرضا دهقانزاده” رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بافق، دانش آموز بافقی را که رتبه برتر کشوری را در انشاءنویسی کسب کرده بود مورد تقدیر قرار داد.

این دانش آموز به نام “معراج رنجبر” دانش آموز آموزشگاه شاهد غدیربافق که در رشته انشاءنویسی و نامه ای به یک شهید در بین چهل و شش هزار اثر ارسالی  رتبه برتر کشوری را از آن خود کرد.

در همین راستا، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بافق ضمن تبریک این مقام کشوری به وی و خانواده او، آرزوی موفقیت و پیروزی او را از خداوند متعال خواستار شد در پیام آمده است:

سلام

دانش آموز معزز وگرامی “جناب آقای معراج رنجبر”

کسب رتبه برتر کشوری نامه ای به یک شهید را به حضرتعالی وخانواده محترمتان تبریک عرض نموده آرزوی موفقیت وبهروزی برایتان خواهانیم.

“محمد رضا دهقانزاده”

بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده