رفتن به بالا
  • شنبه - ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
  • کد خبر : ۲۷۳۸۱
  • چاپ خبر : حمایت از هنرمندان متعهد و توانمند یکی از اولویت های فرمانداری است
فرماندار بافق در بازدید از نمایشگاه نقاشی ارشیا:

حمایت از هنرمندان متعهد و توانمند یکی از اولویت های فرمانداری است

فرماندار بافق در بازدید از نمایشگاه نقاشی ارشیا گفت: حمایت از هنرمندان متعهد و توانمند یکی از اولویت های این شهرستان است. به گزارش آفتاب بافق؛ “محمد زاده رحمانی” از نمایشگاه نقاشی ارشیا در حسینیه فرهنگی امامزاده عبدالله بافق بازدید کرد. وی ضمن بازدید از این نمایشگاه هنری، از نزدیک در جریان مسائل و روند […]

فرماندار بافق در بازدید از نمایشگاه نقاشی ارشیا گفت: حمایت از هنرمندان متعهد و توانمند یکی از اولویت های این شهرستان است.

به گزارش آفتاب بافق؛ “محمد زاده رحمانی” از نمایشگاه نقاشی ارشیا در حسینیه فرهنگی امامزاده عبدالله بافق بازدید کرد.

وی ضمن بازدید از این نمایشگاه هنری، از نزدیک در جریان مسائل و روند برگزاری این نمایشگاه قرار گرفت.

فرماندار بافق  در حاشیه این بازدید با اشاره به جایگاه ارزنده هنر اصیل در رشد و تعالی فرهنگی جامعه، اظهار داشت: هنرمندان  با بهره گیری از استعداد خدادادی خویش دست به خلق آثاری ماندگار می زنند که روح انسان را تحت تاثیر قرار می دهد.

این مقام مسئول، برگزاری چنین نمایشگاه هایی را در رونق بخشیدن به فضای فرهنگی هنری شهرستان موثر ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت: حمایت از هنرمندان متعهد و توانمند یکی از اولویت هاست و دستگاه های متولي امر فرهنگ باید در این رابطه توجه لازم را داشته باشند.

وی یادآور شد: جای خالی برگزاري بيشتر این گونه نمایشگاه ها در شهرستان محسوس می باشد.

وی در ادامه مکان نمایشگاه را نامناسب ارزیابی کرد و بیان داشت: اعتبار احداث مجتمع فرهنگی هنري شهرستان از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهور تامين شده است و به جز اين، هنرمندان و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد نیز هر خانه ای را که دارای بافت تاریخی مناسب باشد، معرفي كنند نسبت به خرید آن و استفاده به عنوان “خانه هنرمندان” اقدام خواهد شد.

عکس :mtb1353

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده