رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰
  • کد خبر : ۲۷۴۳۴
  • چاپ خبر : پیام رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت بافق به مناسبت روز جهانی کارگر

پیام رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت بافق به مناسبت روز جهانی کارگر

مهندس رنجبر در پیامی به مناسبت روز جهانی کار و کارگر ، این روز را به تمامی زحمتکشان این عرصه تبریک گفت. به گزارش آفتاب بافق ، مهندس ولی الله رنجبر در پیامی به مناسبت روز جهانی کار و کارگر ، این روز را به تمامی زحمتکشان این عرصه تبریک گفت. متن پیام رئیس اداره […]

مهندس رنجبر در پیامی به مناسبت روز جهانی کار و کارگر ، این روز را به تمامی زحمتکشان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش آفتاب بافق ، مهندس ولی الله رنجبر در پیامی به مناسبت روز جهانی کار و کارگر ، این روز را به تمامی زحمتکشان این عرصه تبریک گفت.

متن پیام رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت بافق به شرح ذیل می باشد :

“لیس للانسان الا ما سعی “

کارگران، سال 1396 و روز کارگر آن را در شرایطی گرامی می دارند که در اولین روز سال ، رهبری معظم انقلاب از حمایت از تولید و اشتغال سخن گفتند و این میسر خواهد شد با اهتمام و تشریک مساعی  تمام تلاشگران و کارگران سخت کوش و پرتلاش در عرصه های مختلف اقتصادی .

امروز با گذشت 38 سال از استقرار این نظام مردم‌سالار، علیرغم همه سیاه‌نمایی‌های مدعیان دروغین دموکراسی به فضل‌الهی و با هدایت امام بزرگوار و راهبری امام گونه مقام معظم رهبری؛ کارگران غیور و کارآمد ملت با تقویت روحیه خودباوری و خوداتکایی و بروز استعدادهای خود  دستاوردهای شگفتی را در زمینه های تولید و اشتغال به ارمغان آورده اند که باعث سرفرازی و مجد ملت و ارتقای جایگاه نظام در معادلات جهانی و غرور و شعف آزادیخواهان و استکبارستیزان شده است.

اینجانب ضمن سپاس و امتنان از همه کارگران بخصوص کارگران زحمت کش خطه کویری بافق از خداوند متعال خواستارم گامهای شما را قرین پویایی و پایایی بدارد .

“ولی الله رنجبر بافقی”

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده