رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
  • کد خبر : ۲۷۴۵۹
  • چاپ خبر : “دو حادثه تصادف در بافق”
اخبار پلیس؛

“دو حادثه تصادف در بافق”

کودک ۹ ساله در برخورد با سمند، از ناحیه پا مجروح شد بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سمند با کودک ۹ ساله ای در بافق، کودک از ناحیه پا به سدت مصدوم و دچار شکستگی شد. به گزارش آفتاب بافق؛  با اعلام یک مورد تصادف در خیابان امام رضا شهرستات بافق، ماموران گشت کلانتری […]

کودک ۹ ساله در برخورد با سمند، از ناحیه پا مجروح شد

بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سمند با کودک ۹ ساله ای در بافق، کودک از ناحیه پا به سدت مصدوم و دچار شکستگی شد.

به گزارش آفتاب بافق؛  با اعلام یک مورد تصادف در خیابان امام رضا شهرستات بافق، ماموران گشت کلانتری جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

با حضور ماموران و بررسی از صحنه تصادف مشخص شد که خودرو سمند با کودک ۹ ساله ای که در حال بازی کردن بود برخورد نموده که این امر باعث شکستگی پای راست کودک شد.

به علت شدت جراحات وارده، کودک به یکی از بیمارستان های یزد منتقل شد و در حال مداوا است.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق از شهروندان خواست: با رعایت قوانین و مقررات رانندگی و سرعت مجاز برای خود و دیگران احترام قائل شویم و فرصت کم را با سرعت زیاد جبران نکنیم.

برخورد موتورسیکلت با پراید، مجروحیت ترک نشین موتور را به همراه داشت

با بدخورد یک دستگاه موتورسیکلت با خودرو پراید در خیابان وحشی بافقی، ترک نشین موتورسیکلت مجروح و مصدوم شد.

ساعت 22:00 روز گذشته با اعلام یک مورد تصادف موتورسیکلت و خودرو پراید در خیابان وحشی بافقی، بلافاصله ماموران گشت کلانتری مرکزی شهرستان بافق به مخل مراجعه وردتد.

با حضور در صحنه محرز شد که این تصادف باعث مجروحیت ترک نشین موتورسیکلت از ناحیه چشم و پای چپ و سر او شده است.

در این راستا، اقدامات لازم توسط ماموران گشت کلانتری انجام و ترک نشین موتورسیکلت جهت مداوا به بیمارستان ولیعصر بافق، منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق در این باره گفت: مهارت، احتیاط و گذشت ؛ سه ویژگی خوب برای راننده خوب است، پس بیایید با عمل به توصیه های پلیس، حلاوت آرامش را در کام خود ماندگار کنیم.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده