رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
  • کد خبر : ۲۷۴۶۴
  • چاپ خبر : کارگران از شریف ترین طبقه اجتماع هستند+ تصاویر
جانشین مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی:

کارگران از شریف ترین طبقه اجتماع هستند+ تصاویر

جانشین مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در روز کار و کارگر در جمع کارگران این شرکت حاضر و ضمن تجلیل از کارگران قسمتهای مختلف شرکت گفت: کارگران از شریف ترین طبقه اجتماع هستند. به گزارش آفتاب بافق؛  در نخستین روز از هفته کارگر با حضور دکترمیرزایی جانشین مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی […]

جانشین مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در روز کار و کارگر در جمع کارگران این شرکت حاضر و ضمن تجلیل از کارگران قسمتهای مختلف شرکت گفت: کارگران از شریف ترین طبقه اجتماع هستند.

به گزارش آفتاب بافق؛  در نخستین روز از هفته کارگر با حضور دکترمیرزایی جانشین مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی وجمعی ازمدیران و معاونین  این شرکت، به صورت نمادین با اهداء گل از زحمات کارگران پرتلاش تجلیل بعمل آمد.

دراین آپین . مدیران و معاونین شرکت با حضور در استخراج، کارخانه فرآوری، انبار ناریه و انتظامات ورودی شرکت بصورت نمادین با تقدیم شاخه گل و شیرینی از کارگران تجلیل کردند.

جانشین مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق نیز در سخنانی کوتاه اظهارداشت: کارگران از شریف ترین طبقه اجتماع هستند، زیرا چرخش دست و بازوی آنها باعث چرخش چرخه های زندگی جامعه و امتداد رگه های حیات در مجاری هستی است

دکتر میرزایی نیز ضمن تقدیر و تشکر از کارگران زحمتکش شرکت سنگ آهن برای بزرگواران آرزوی سلامتی و تندرستی کرد.

لازم بذکر است، مدیر روابط عمومی با حضور در معدن سه چاهون به نیابت از مجموعه مدیریت شرکت بصورت نمادین از کارگران بعضی از قسمتهای سه چاهون تقدیر کرد.

عکس: mtb1353

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده