رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶
  • کد خبر : ۲۷۵۳۷
  • چاپ خبر : تجلیل از معلمان مدارس بافق توسط رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی
به مناسبت روز معلم انجام شد؛

تجلیل از معلمان مدارس بافق توسط رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی

رئیس و همکاران اداره‌ تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان بافق با حضور در سه مدرسه بافق بصورت نمادین ، روز معلم را به معلمان تبریک گفتتند . به گزارش آفتاب بافق، رئیس اداره‌ تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان بافق امروز در بازدید از مدارس مدارس دخترانه فردوس و پسرانه نمونه شاهد نور با  […]

رئیس و همکاران اداره‌ تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان بافق با حضور در سه مدرسه بافق بصورت نمادین ، روز معلم را به معلمان تبریک گفتتند .

به گزارش آفتاب بافق، رئیس اداره‌ تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان بافق امروز در بازدید از مدارس مدارس دخترانه فردوس و پسرانه نمونه شاهد نور با  تقدیر از  معلمان این مدارس  اظهار داشت: معلم سرچشمه و منشأ پیشرفت و هدایت‌گر نسل آینده‌ساز در جوامع مختلف است که راه را به‌سوی فردای روشن و آرمانی هموار می‌کند و برای این کار از جان‌ مایه می‌گذارد.

دشت آبادی با تبریک 12 اردیبهشت روز بزرگداشت مقام معلّم، افزود : با توجه به کلام الهی که می فرماید “فکانما احیاالناس جمیعا “هرکس جان یک نفر را نجات دهد بمنزله نجات همه انسانهاست معلم نجات دهنده بشریت از ظلمت و تاریکی زندگی بخش همه انسانهاست.

وی اضافه کرد: معلمان قشر عظیم و تأثیرگذاری از اجتماع بشری هستند که همه اقشار مدیون تلاش‌‎ها و نقش برجسته آنان هستند.

 

 

منبع: روابط عمومی اداره‌ تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده