رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
  • کد خبر : ۲۷۵۷۳
  • چاپ خبر : مراسم تجلیل از کارگران شهرداری بافق + تصاویر

مراسم تجلیل از کارگران شهرداری بافق + تصاویر

به مناسبت روز جهانی کارگر ، جشن تجلیل از کارگران شهرداری در سالن کمال الدین وحشی بافقی اداره ارشاد اسلامی  این شهرستان برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛  به مناسبت روز جهانی کارگر ، جشن تجلیل از کارگران شهرداری در سالن کمال الدین وحشی بافقی اداره ارشاد اسلامی  این شهرستان برگزار شد. در این جشن […]

به مناسبت روز جهانی کارگر ، جشن تجلیل از کارگران شهرداری در سالن کمال الدین وحشی بافقی اداره ارشاد اسلامی  این شهرستان برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛  به مناسبت روز جهانی کارگر ، جشن تجلیل از کارگران شهرداری در سالن کمال الدین وحشی بافقی اداره ارشاد اسلامی  این شهرستان برگزار شد.

در این جشن که با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی،مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد، فرماندار، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی،  اعضای شورای شهر، شهردار و جمعی از مسئولان محلی شهرستان برگزار شد، کارگران شهرداری نیز حضور یافتند تا برای اولین بار از زحمات چندین ساله آنان تقدیر و تشکر شود.

شهردار بافق در این مراسم با تشکر از مسئولانی که در این مراسم شرکت کرده اند از زحمات پرسنل خدوم و زحمتکش شهرداری تقدیرو تشکر کرد.

در ادامه نماینده مردم بافق،بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک ایام شعبانیه و روز کار و کارگر با بیان اینکه کارگران شهرداری بصورت گمنام زحمت می کشند اظهار داشت : خرسندم از اینکه در جمع کارگران نظرات و مشکلات این قشر به طور واضح مطرح شود.

محمد رضا صباغیان با اشاره به اینکه تشکیل تشکل های کارگری جز حقوق اولیه کارگران است بیان کرد: مدیریت شهری هیچگاه به تضعیف حقوق کارگر رضایت نمی دهد اما تشکل کارگری یک پشتوانه برای کارگر است.

وی افزود: در دنیای امروز چنانچه کارگر صنف نداشته باشد چه بخواهیم و چه نخواهیم حقوق تضعیف می شود.

 صباغیان همچنین تصریح کرد:تشکل کارگری رابطی بین مدیریت و کارگران است. نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به مطرح شدن طرح جامع مدیریت شهری در کمیسیون شورا و مجلس عنوان کرد:تصویب این طرح در رسیدن به جایگاه مدیریت شهری و شهرداری کمک شایانی می کند.

وی با بیان این که با تصویب طرح جامع مدیریت شهری ۲۴ نهاد زیر مجموعه شهرداری قرار می گیرند خاطر نشان کرد: این امر خودبخود باعث ارتقا شهرداری و نیروهای آن می شود.

صباغیان همچنین ضمن تقدیر از زحمات شهردار و کارگران شهرداری گفت: همت و تلاش شهردار ستودنی است و تغییر و تحول در شهر به خوبی احساس می شود. طرح طبقه بندی کارگران، ایجاد صندوق رفاه و بیمه مکمل کارگران از جمله مواردی بود که توسط نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی مطرح و بر اجرایی شدن آن تاکید کرد.

در ادامه صباغیان از کارگران خواست که مشکلات خود را مطرح کنند.

پایان بخش مراسم اهداء کارت هدیه و شاخه گل به پرسنل خدوم شهرداری که از زحمات آنان توسط مسئولان  قدردانی به عمل آمد .

عکس: mtb 1353

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده