رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
  • کد خبر : ۲۷۵۹۵
  • چاپ خبر : تقدیر از معلمان فداکار مدرسه استثنایی امید بافق
در روز معلم انجام شد؛

تقدیر از معلمان فداکار مدرسه استثنایی امید بافق

مسئولان  باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق با حضور در مدرسه استثنایی امید “کم توان ذهنی” از معلمان فداکار این مدرسه تجلیل کردند.  به گزارش آفتاب بافق؛ به مناسبت روز معلم و تقدیر و تشکر از معلمان دانش آموزان معلول که با تلاش فراوان علم و دانش را فرا گرفته و به بهترین نحو به […]

مسئولان  باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق با حضور در مدرسه استثنایی امید “کم توان ذهنی” از معلمان فداکار این مدرسه تجلیل کردند.

 به گزارش آفتاب بافق؛ به مناسبت روز معلم و تقدیر و تشکر از معلمان دانش آموزان معلول که با تلاش فراوان علم و دانش را فرا گرفته و به بهترین نحو به دانش آموزان معلول خود می آموزند که رسیدن دانش آموزانشان به مدارج بالا باعث سر افرازی آنها میشود، کاظمی، مدیر عامل ، حسینی عضو هئیت مدیره،  فتاحی روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزش آهن و شریعتی معاون پشتیبانی آموزش و پرورش با حضور در مدرسه استثنایی امید بافق از معلمان این مدرسه با اهداء شاخه گل و هدیه تقدیر و تشکر کردند.

لازم بذکر است در راستای کمک 150 میلیون تومانی باشگاه سنگ آهن  به مدارس بافق، قالب لوازم ورزش مدارس، توسط مسئولان باشگاه لوازم ورزش تحویل مدیر دبستان و به دانش آموزان مدرسه نیز یکعدد کیف مدرسه اهداء شد.

مسئولان باشگاه آهن در ابتداء با حضور در آموزش و پرورش بافق روز معلم را به رئیس و کادر آن اداره تبریک و از زحمات آنان با اهداء شاخه گل تقدیر و تشکر کردند.

 

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “تقدیر از معلمان فداکار مدرسه استثنایی امید بافق”

  • سپاس از همت والا و احساس خالصانه تان که تداوم حیات عشق رو پاس میدارید.حضور پرمهرتون در جمع این لاله های دوست داشتنی که نیازمند محبت اند، برایشان بسیار امیدبخش خواهد بود.زلالی احساستون ستودنی است.

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده