رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
  • کد خبر : ۲۷۶۹۰
  • چاپ خبر : تجلیل همزمان از جانبازان و کارگران نمونه شرکت سنگ آهن در هتل نیکان بافق
برای اولین بار در شرکت سنگ آهن؛

تجلیل همزمان از جانبازان و کارگران نمونه شرکت سنگ آهن در هتل نیکان بافق

به همت روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی روز گذشته با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از دو قشر افتخار آفرین جانبازان و کارگران نمونه سال ۹۵  شرکت تجلیل شد. به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با تقارن روز جهانی کار و کارگر و ولادت حضرت ابوالفضل (ع)و روز جانباز، روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی […]

به همت روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی روز گذشته با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از دو قشر افتخار آفرین جانبازان و کارگران نمونه سال ۹۵  شرکت تجلیل شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با تقارن روز جهانی کار و کارگر و ولادت حضرت ابوالفضل (ع)و روز جانباز، روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی طی مراسمی در هتل نیکان از جانبازان سرافراز و کارگران نمونه سال ۹۵ تقدیر کرد.

در این جلسه که با استقبال بسیار خوب جانبازان و کارگران همرا بود، “رضا فلاح مبارکه” مدیر روابط عمومی شرکت طی سخنانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: جانبازان و کارگران کسانی هستند که در سنگر تلاش و سازندگی دیروز و امروز کشور عزیزمان با تمام وجود افتخار آفرینی کرده و می کنند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد  نیز ضمن تبریک روز جانباز به جانبازان سرافراز شرکت

انان را مایه افتخار نظام و شرکت دانست و گفت: شما بزرگواران قدر خود را بدانید و از اینکه در به گردش آوردن چرخه اقتصاد تلاش می کنید خود جبهه دیگری است.

گفتنی است، در این مراسم که در هتل نیکان برگزار شد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق، فرماندار بافق،  روسای ادارات بنیاد شهید و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بافق، جانشین فرمانده سپاه بافق ،مدیرعامل و معاونان و مدیران شرکت سنگ آهن مرکزی حضور داشتند و پایان بخش این مراسم با ضیافت ناهار همراه بود.

لازم بذکر است از 139 جانباز و 170 کارگر نمونه همزمان و اولین بار در شرکت سنگ آهن تجلیل شد.

 

 

 

عکس: mtb1353

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده