رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳
  • کد خبر : ۲۷۷۲۰
  • چاپ خبر : تعیین دبیر و اعضای کمیته رتبه بندی هیات پهلوانی در بافق

تعیین دبیر و اعضای کمیته رتبه بندی هیات پهلوانی در بافق

با حضور کلیه مدیران و مسئولان زورخانه های شهرستان بافق، دبیر و اعضای کمیته رتبه بندی هیات پهلوانی  زورخانه ای بافق مشخص شدند. به گزارش آفتاب بافق؛ “عزیز الله عباسیان” رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای بافق در جلسه هیات پهلوانی و زورخانه ای ضمن قدردانی از زحمات مدیران زورخانه های شهرستان گفت: برنامه و […]

با حضور کلیه مدیران و مسئولان زورخانه های شهرستان بافق، دبیر و اعضای کمیته رتبه بندی هیات پهلوانی  زورخانه ای بافق مشخص شدند.

به گزارش آفتاب بافق؛

“عزیز الله عباسیان” رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای بافق در جلسه هیات پهلوانی و زورخانه ای ضمن قدردانی از زحمات مدیران زورخانه های شهرستان گفت: برنامه و اهداف هیات پهلوانی در سال جاری مشخص و به مدیران زورخانه ها ابلاغ شده است.

رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای در ادامه با بیان اینکه مهمترین اولویت هیات در سال جاری رتبه بندی ورزشکاران و سازماندهی آنها می باشد افزود: با پیگیری هایی که از طرف هیات شهرستان انجام شده و نظر مساعد سرپرست هیات استان، رتبه بندی ورزشکاران تا رتبه ششم در شهرستان انجام خواهد شد و به همین علت باید تعیین کمیته رتبه بندی شهرستان در اولویت کاری قرار گیرد.

“عزیز الله عباسیان” با بیان اینکه در هیات های ورزشی همه اعضای علاقمند به صورت  افتخاری کار می کنند، افزود: اگر مسئولیتی در هیات قبول می نمایید باید تمام توان خود را در جهت اهداف و برنامه های هیات به کار گیرید تا بتوانیم به جایگاه واقعی که نظر فدراسیون و اداره ورزش و جوانان است دست یابیم.

 گفتنی است، در این جلسه که مرشدان و مدیران داخلی زورخانه ها نیز حضور داشتند با نظر مساعد کلیه شرکت کنندگان، مرشد “داوود فتوحی” به عنوان دبیر هیات منصوب گردید و “عزیزالله عباسیان”، “محمد رضا فتاحی”، “غلامرضا حیدری”، “سجاد مقامی”، “داوود فتوحی” و “الیاس کریمی”  نیز به عنوان اعضای کمیته رتبه بندی هیات پهلوانی مشخص و معرفی شدند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده