رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
  • کد خبر : ۲۷۷۵۵
  • چاپ خبر : برگزاری اولین کارگاه آموزش مربیگری تنیس روی میز در بافق

برگزاری اولین کارگاه آموزش مربیگری تنیس روی میز در بافق

با حضور مربی فعال تنیس روی میز استان یزد، اولین کارگاه مربیگری در این رشته ورزشی در سالن چندمنظوره آهنشهر برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ اولین کارگاه مربیگری تنیس روی میز با حضور “منتظری” مربی فعال و با تجربه استان یزد در سالن چند منظوره آهن شهر برگزار شد. در این کلاس که اولین […]

با حضور مربی فعال تنیس روی میز استان یزد، اولین کارگاه مربیگری در این رشته ورزشی در سالن چندمنظوره آهنشهر برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ اولین کارگاه مربیگری تنیس روی میز با حضور “منتظری” مربی فعال و با تجربه استان یزد در سالن چند منظوره آهن شهر برگزار شد.

در این کلاس که اولین دوره آن برگزار شد، بیش از سی علاقمند به مربیگری در رشته تنیس روی میز حضور داشتند.

هادی شیرازی” دبیرهئیت تنیس روی میز شهرستان بافق در گفتگویی کوتاه اظهار داشت: بعد از چندین سال شاهد دور هم جمع شدن ورزشکاران با هدفی مشخص و از قبل تعیین شده بودیم که امیدواریم با ادامه این روند تمامی بازیکنان و مربیان به ورزش تنیس روی میز را به سالنهای تنیس و ورزش تنیس علاقمند کنیم و از پتانسیل آنان در بهبود روند پیشرفت  ورزش استفاده کنیم.

وی از همکاری مجدانه مسئولان ورزش بخصوص نارگانی، رئیس اداره ورزش و جوانان بافق و کاظمی، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن که مهندس مظفری نژاد را در این مدت کوتاه درزمان تصدی رئیس هئیت تنیس روی میز یاری کرده اند تقدیر و تشکر کرد.

شییرازی گفت: حمایت مسئولان ورزش و تقویت ورزش تنیس باعث افزایش بازیکنان تنیس روی میز خواهد شد وبه امید روزی که بتوانیم ورزش تنیس را به خانه ها و محله های شهر سوق دهیم.

لازم بذکر است، در این کارگاه ضمن مرور تکنیکها وتاکتیکهای تنیس روی میز،مهارتها وحرکات بازیکنان نیزاصلاح گردید.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده