رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
  • کد خبر : ۲۷۷۸۵
  • چاپ خبر : “زنگ سپاس معلم” در دبیرستان صدرا بافق  نواخته شد + تصاویر

“زنگ سپاس معلم” در دبیرستان صدرا بافق نواخته شد + تصاویر

زنگ سپاس معلم همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم، با حضور مسئولان در دبیرستان صدرا بافق نواخته شد. به گزارش آفتاب بافق؛  به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، زنگ سپاس معلم در دبیرستان صدرا  به صورت نمادین نواخته شد. این مراسم با حضور رئیس آموزش و پرورش،  شهردار، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، جانشین فرمانده ناحیه […]

زنگ سپاس معلم همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم، با حضور مسئولان در دبیرستان صدرا بافق نواخته شد.

به گزارش آفتاب بافق؛  به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، زنگ سپاس معلم در دبیرستان صدرا  به صورت نمادین نواخته شد.

این مراسم با حضور رئیس آموزش و پرورش،  شهردار، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و دانش‌آموزان به صورت نمادین در دبیرستان صدرا شهرستان بافق برگزار شد.

علی اصغر رنجبر در این مراسم با تبریک اعباد شعبانیه  وسالروز شهادت معلم شهید استاد مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم، به نقش معلم در تعالی دانش‌آموزان اشاره  کرد و اظهار داشت: تربیت انسان که به عنوان اشرف مخلوقات نظام هستی است بر شان و منزلت حرفه معلمی افزوده است.

 وی با تاکید بر الگوگیری معلمان از شهدا، شهید مطهری را در ابعاد مختلف الگویی مناسب برای معلمان دانست و با بیان اینکه پایه و اساس تربیت در یک جامعه از آموزش و پرورش شکل می‌گیرد، گفت:  معلمان در این زمینه نقشی اساسی ایفا می‌کنند و با تربیت نسل جدید، نقش ویژه‌ای در رشد و پرورش جوانان نسل کشور به عهده دارند.

رئیس آموزش و پرورش بافق  با بیان این مطلب که زنگ سپاس معلم قدردانی دانش‌آموزان از معلمان است و همه جامعه مدیون معلمان هستند، ارتباط با رشد فکری و بلوغ دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: وظیفه معلم رشید کردن دانش‌آموزان است، همچون که وظیفه پدر و مادر رشید کردن فرزند است و وظیفه علما نیز رشید کردن مردان است.

در ادامه این مراسم زنگ سپاس معلم مسئولان  نواخته شد و و روز معلم را گرامی داشتند.

شعرخوانی و دکلمه‌خوانی در وصف معلم و به مناسبت هفته مقام معلم  از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده