رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۰
  • کد خبر : ۲۷۸۰
  • چاپ خبر : برگزاري همايش تجليل از پيرغلامان حسيني در بافق

برگزاري همايش تجليل از پيرغلامان حسيني در بافق

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ در آييني با حضور امام جمعه ، فرماندار  و جمعي از مسئولان بافق از 120نفر از پيرغلامان حسيني بافق در مهديه مباركه اين شهرستان تجليل به عمل آمد. سخنران اين مراسم ضمن قدرداني از زحمات و تلاش هاي خادمين و پيرغلامان تاكيد كرد: در برگزاري مراسم عزادار ي سرور […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ در آييني با حضور امام جمعه ، فرماندار  و جمعي از مسئولان بافق از 120نفر از پيرغلامان حسيني بافق در مهديه مباركه اين شهرستان تجليل به عمل آمد.
سخنران اين مراسم ضمن قدرداني از زحمات و تلاش هاي خادمين و پيرغلامان تاكيد كرد: در برگزاري مراسم عزادار ي سرور سالار شهيدان به كيفيت برگزاري اهميت بدهيد نه اينكه به دنبال تعداد تفرات و جمعيت باشيد.
"حجت الاسلام حقيقت" باتاكيد بر اهميت پيوند قلبي با اهل بيت (ع) اظهار داشت: يكي از خواسته هاي خداوند از ما پيوند قلبي و صميمي با خاندان عصمت وطهارت است و ما بايد روح و جسم خود را به اين خاندان بزرگوار پيوند بزنيم.
وي در ادامه به موضوع اتحاد و همبستگي بين هيئت هاي مذهبي اشاره كرد و افزود:بايد تمام هيئت هاي فعال در شهرستان با وحدت وهم دلي به دنبال يك هدف خاص باشند.
اين روحاني هم چنين با تاكيد بر برگزاري صحيح مراسم و مجالس عزاداري عنوان كرد: برگزاري مجالس بايد با اصول و اهداف ائمه اطهار همخواني داشته باشد و نبايد بر اساس آيين و روشي كه خودمان ميپسنديم برگزار كنيم.
گفتني است برگزاري مديحه سرايي مداح اهل بيت و چاوش خواني و همچنين اهداي تنديس به پيرغلامان حسيني از ديگر برنامه هاي اين همايش بود.

 

New5221 New5217 New5223 New5219 New5220 New5222 New5229 New5228 New5230       

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده