رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
  • کد خبر : ۲۷۸۲۱
  • چاپ خبر : بررسی مسائل فرهنگی طلاب و شهر در شهرداری بافق برگزار شد
با حضور مدیر و مسئولان مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق:

بررسی مسائل فرهنگی طلاب و شهر در شهرداری بافق برگزار شد

به منظور ارتقاء فرهنگ و معنویت در سطح شهر بالأخص بانوان نشستی با حضور مدیر و مسئولان حوزه علمیه خواهران با سید علی نورور زاده شهردار بافق و مسئولان شهرداری برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛  در این نشست مریم تفکری مدیر حوزه ضمن تشکر از شهردار و فعالیت های ایشان در زمان ریاستشان برخی […]

به منظور ارتقاء فرهنگ و معنویت در سطح شهر بالأخص بانوان نشستی با حضور مدیر و مسئولان حوزه علمیه خواهران با سید علی نورور زاده شهردار بافق و مسئولان شهرداری برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛  در این نشست مریم تفکری مدیر حوزه ضمن تشکر از شهردار و فعالیت های ایشان در زمان ریاستشان برخی مسائل و مشکلات موجود را بیان کرد و گفت: با توجه به  اینکه نیمی از جمعیت شهر را زنان تشکیل داده اند پس لازم است جهت مطلوب نمودن و حداکثر استفاده از اوقات فراغتشان برنامه ریزی های دقیقی ارائه شود.

وی افزود: با توجه به اینکه قشر طلاب، زنان و مادران کنونی و آینده جامعه هستند و نیمی از روز را در حوزه به سر می برند اگر در راستای اهداف فرهنگی شهرداری برنامه های جانبی نیز در حوزه اجرا شود می توان اهداف آموزشی و تربیتی را عملی ساخته و نتیجه رضایت بخش داشته باشد.

در این نشست در راستای تقویت روحیه معنوی و ایجاد فرح و شادی در بین بانوان و همشهریان عزیز پیشنهاداتی جهت اجرایی شدن در اماکن تفریحی ارائه شد که نصب و طراحی نکات کاربردی و جالب همسرداری و تربیت فرزند، ایجاد ایستگاه مطالعه چند دقیقه ای، اجرای برنامه های شاد فرهنگی توسط طلاب، ایجاد ایستگاه مشاوره و پاسخ به مسائل شرعی و …. از جمله پیشنهادات مطرح شده بود.

در ادامه سید علی نوروززاده شهردار شهرستان بافق نیز ضمن تشکر از فعالیتهای حوزه علمیه خواهران و با توجه به نقش مبلغان آن ها در تربیت بانوان شهرستان در تمام زمینه های ممکن قول مساعد و همکاری دادند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده