رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷
  • کد خبر : ۲۷۸۵۹
  • چاپ خبر : برگزاری جشن ميلاد حضرت علي اکبر(ع) و روز جوان در بافق
گزارش تصویری جشن امشب؛

برگزاری جشن ميلاد حضرت علي اکبر(ع) و روز جوان در بافق

مراسم جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان امروز عصر با حضور خواننده نسل جوان کشوری در سالن ورزشی کوثر بافق  برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ جشن میلاد باسعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان امروز با حضور “محسن ابراهیم زاده” خواننده نسل جوان کشور و “حمید عبدلی” برگزار و مورد استقبال خیل […]

مراسم جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان امروز عصر با حضور خواننده نسل جوان کشوری در سالن ورزشی کوثر بافق  برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ جشن میلاد باسعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان امروز با حضور “محسن ابراهیم زاده” خواننده نسل جوان کشور و “حمید عبدلی” برگزار و مورد استقبال خیل عظیمی از اقشار مختلف مردم قرار گرفت.

این مراسم که با همکاری موسسه فرهنگی هنری پرواز کویر بافق، معاونت تبلیغات ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی، کافه نسیم بافق و اقشار مختلف مردمی برگزار شد با اجرای “محمد یزدانی” و حضور بمب خنده ایران “هاشم باشم” نیز همراه بود.

معاون تبلیغاتی ستاد دکتر حسن روحانی در حاشیه این مراسم در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار آفتاب بافق، هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد نشاط و شادی در جامعه و ارتقای فرهنگ شادی در بین خانواده ها و نسل جوان اعلام  کرد.

عکس: mtb1353

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده