رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
  • کد خبر : ۲۷۸۶۸
  • چاپ خبر : بهترین دوره زندگی انسانها، دوران جوانی است

بهترین دوره زندگی انسانها، دوران جوانی است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق در نشست ” نهضت روشنفکری” که در محل بیت الرضا در جمع خانواده کارکنان انتظامی برگزار شد، گفت: بهترین دوره زندگی انسان ها، دوره جوانی است. به گزارش آفتاب بافق؛حجت الاسلام والمسلمین ” سید جواد سلیمانی” در نشستی با موضوع ” نهضت روشنگری” که در بیت الرضا و […]

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق در نشست ” نهضت روشنفکری” که در محل بیت الرضا در جمع خانواده کارکنان انتظامی برگزار شد، گفت: بهترین دوره زندگی انسان ها، دوره جوانی است.

به گزارش آفتاب بافق؛حجت الاسلام والمسلمین ” سید جواد سلیمانی” در نشستی با موضوع ” نهضت روشنگری” که در بیت الرضا و در جمع خانواده های کارکنان انتظامی شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قرار گرفتن در آستانه میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)، گفت: دوران زندگی انسان ها شامل سه دوره  طفولیت، جوانی و پیری می باشد.

وی افزود: دوران جوانی دوره ای است که فکر و ذهن جوان سرشار از استعداد،هنر و ذوق می باشد و چه بسا جوانانی که با فکر و ذهن خود ایده های موثری برای شکوفایی جامعه برداشته اند.

حجت الاسلام سلیمانی گفت: شما باید قدر زندگی و لحظات آن را بدانید چراکه در دوران جوانی به سر می برید وهم از نظر نیرو و هم از نظر تمایلات رشد کرده اید و طراوت و شادابی و قدرت جسمی زیادی دارید و می توانید با قدرت به پیش روید.

وی با اشاره به اینکه، مسائل زندگی، مسائل ظریف و دقیقی هستند، گفت: هر کدام از زن ومرد باید به وظایف خود عمل کنند و ضمن رعایت ادب در زبان و گفتار و رفتار، به یکدیگر نیز احترام گذارند.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی با اشاره به سخنان پیامبر اکرم (ص) تصریح کرد : بهترین کار در زندگی همسران ، خوش رفتاری ، خوش کرداری وخوش گفتاری با یکدیگر است.

این مقام مسئول تصریح کرد: برای داشتن زندگی شیرین ، شما باید به همسر محبت کنید و نباید نگاه غضب آلود داشته باشید تا زندگی بدون چالش پیش رود و کانون زندگی را گرم کند و همسران شما نیز باید به همین گونه رفتار کنند.

نماینده ولی فقیه وامام جمعه بافق در پایان، حضور گسترده همه اقشار در پای صندوق های رای را مایه استحکام نظام دانست و گفت: حضور پر رنگ شما در پای صندوق های رای به دشمنان می فهماند که انقلاب و نظام، پشتوانه مردمی بزرگی دارد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده