رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱
  • کد خبر : ۲۷۹۲
  • چاپ خبر : بازديد مجري طرح هاي تكليفي سازمان تامين اجتماعي از پروژه پلي كلينيك بافق

بازديد مجري طرح هاي تكليفي سازمان تامين اجتماعي از پروژه پلي كلينيك بافق

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ صبح امروز  مجري طرح هاي تكليفي سازمان تامين اجتماعي و هيئت همراه و با حضور معاون فرماندار بافق از روند احداث پروژه پلي كلينيك اين شهرستان بازديد و از نزديك در جريان روند كار اين پروژه قرار گرفت. "مهندس عابديني" در اين بازديد ضمن ابراز خرسندي از روند پيشرفت […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ صبح امروز  مجري طرح هاي تكليفي سازمان تامين اجتماعي و هيئت همراه و با حضور معاون فرماندار بافق از روند احداث پروژه پلي كلينيك اين شهرستان بازديد و از نزديك در جريان روند كار اين پروژه قرار گرفت.
"مهندس عابديني" در اين بازديد ضمن ابراز خرسندي از روند پيشرفت كار اين پروژه اظهار داشت: پروژه پلي كلينيك بافق با مساحت زير بناي 3860 متر مربع در دو طبقه كه ساختمان نگهباني و پست برق هم به اين مساحت افزوده مي شود و طبق قول و وعده كه وزير تعاون ، كار و رفاه اجتماعي در اين رابطه دادند به مدت 2 سال  احداث و به بهربرداري ميرسد.
شايان ذكر است پيمانكار اين پروژه در حاشيه اين بازديد ضمن تاكيد بر روند احداث پيش از موعد اين پروژه بيان داشت: ما امروز متعهد مي شويم كه با روند رو به رشد و پيشرفت كاري كه داريم اين پروژه در تاريخ دي ماه سال آينده يعني 7 ماه زودتر از موعد مقرر به پايان برسانيم.

 

New0008 New0009 New0006 New0007 New0010

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده