رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
  • کد خبر : ۲۷۹۸۷
  • چاپ خبر : امنیت پایدار، همگام با فن­آوری روز میسر است!
به بهانه فرارسیدن هفته سربازان گمنام:

امنیت پایدار، همگام با فن­آوری روز میسر است!

به بهانه هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) آفتاب بافق: امروز امنیت ایران اسلامی در منطقه ای که هر وجبش درگیر با جنگ و خونریزی است برای بسیاری از محققان و سیاستمداران سوالی بی جواب است! سوالی که جوابش ریشه در حمایت امام زمان(عج) از سربازانش دارد. دنیای امروز که پر از اطلاعات فشرده با زمینه […]

به بهانه هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)

آفتاب بافق:

امروز امنیت ایران اسلامی در منطقه ای که هر وجبش درگیر با جنگ و خونریزی است برای بسیاری از محققان و سیاستمداران سوالی بی جواب است! سوالی که جوابش ریشه در حمایت امام زمان(عج) از سربازانش دارد. دنیای امروز که پر از اطلاعات فشرده با زمینه ای گسترده است، عرصه ای مناسب برای کارشکنی و جاسوسی را فراهم ساخته است. عواملی که کشورهای همسایه را نابود کرده است و در این میان ایران همچنان با تکیه بر ستون های انقلاب اسلامی و به همت سربازان گمنام و بی ادعای این مرز و بوم به دور از فتنه مانده و هر روز در حال پیشرفت و توسعه است. این سربازان گمنام نه تنها امنیت ایران را به بهترین نحو تامین می کنند بلکه در کشورهای دیگر نیز در حال حفظ امنیت هستند.

باید آگاه باشیم که اگر امروز زیر سایه ی امنیت نظام جمهوری اسلامی در حال پیشرفت هستیم، ناشی از سپری ستبر است که افرادی بی ادعا بر سر این کشور گرفته اند و خودشان مورد آماج بمب و باروت دشمن قرار گرفته اند. اما امروز که دیگر برخی سلاح ها متشکل از باروت و آهن نیستند، مبارزه سیاق دیگری پیدا کرده است. می دانیم که امروز یک هکر در آن سوی دنیا می تواند شهری را در کشوری در این سوی جهان منفجر کند و اگر نیروی اطلاعاتی هوشیاری در آن کشور وجود نداشته باشد، فاجعه به بار خواهد آمد. اما واقف به این موضوع نیز هستیم که برخی حملات سایبری و یا هکری منجر به انفجار نمی شود، اما عواقبی بسیار مخرب تر از انفجار دارد. حملات سایبری امروز در اولویت فعالیت های تروریستی است و به دلیل تاثیر بسیار مخربی که دارند مورد توجه ویژه ابرقدرتها و همچنین استکبار جهانی می باشد.

اما چگونه است که ایران اسلامی تا به حال بسیار کم مورد گزند اینگونه حمله ها قرار گرفته به نحوی که حتی خسارت وسیعی به بار نیاورده است؟ واضح است که باید در این دنیای وانفسا به روز بود و اگر اندکی از قطار پیشرفت تکنولوژی عقب بیفتیم، دیگر فاتحه ی امنیت را باید خوانده در نظر گرفت. آنگونه که در عراق، افغانستان، پاکستان و… امروز شاهد انواع تخریب هایی هستیم که همه ناشی از عدم به روز بودن سیستم های امنیتی است. اینجاست که در اوج بی ادعایی می توان پی برد که اشراف نیروهای وزارت اطلاعات بر تکنولوژی روز دنیا باعث می شود که حتی پیشرفته ترین سلاح های استکبار و تروریسم جهانی نتواند باعث ایجاد ناامنی در ایران اسلامی شود. این یعنی اینکه امنیت این مرز و بوم تضمین شده و پایدار است. از سویی حمایت معنوی حضرت ولی عصر(عج) شامل حال مردم این کشور و سربازانش است و از سویی دیگر پیشرو بودن در علم روز دنیا و هدایت رهبری فرزانه باعث شده است که امنیت کشورمان هیچ روزنه ای برای رخنه ی بیگانگان نداشته باشد. در این روزها که ایام سربازان گمنام است، برای ایشان آرزوی موفقیت و پیروزی داریم و امیدواریم که این صالحین افتخار جهاد در جوار فرمانده شان، امام زمان(عج) را پیدا کنند.

منبع: کرمان امروز

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده