رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
  • کد خبر : ۲۷۹۹۲
  • چاپ خبر : برگزاری مسابقه بزرگ “تست گویندگی و اجرای صحنه ای” در بافق
برای اولین بار در بافق؛

برگزاری مسابقه بزرگ “تست گویندگی و اجرای صحنه ای” در بافق

گروه هنری فانوس شب برای اولین بار مسابقه بزرگ “تست گویندگی و اجرای صحنه ای” را در بافق به مرحله اجرا می گذارد. به گزارش آفتاب بافق؛ به بهانه اجرای مسابقه بزرگ “تست گویندگی و اجرای صحنه ای” با “امیرعلی رسولی فرد” مسئول گروه هنری فانوس شب مصاحبه ای انجام شد که با هم می […]

گروه هنری فانوس شب برای اولین بار مسابقه بزرگ “تست گویندگی و اجرای صحنه ای” را در بافق به مرحله اجرا می گذارد.

به گزارش آفتاب بافق؛ به بهانه اجرای مسابقه بزرگ “تست گویندگی و اجرای صحنه ای” با “امیرعلی رسولی فرد” مسئول گروه هنری فانوس شب مصاحبه ای انجام شد که با هم می خوانیم:

“امیر علی رسولی فرد” دارای بیست سال سابقه کار فرهنگی و هنری است و در این بیست سال توانسته موسیقی در رشته ارگ را به طور حرفه ای کار کند، کارهای نمایشی و کارگردانی او زیر نظر استاد کیانیان و برومند است.

“امیر علی رسولی فرد”، گروه هنری فانوس شب را در سال ۹۳ به ثبت رسانده و از روزی که کار خود را مستقل آغاز کرده در  جشنواره استانی و اجرای برنامه های خود در خارج و داخل استان خوش درخشید.

وی اظهار داشت: تاکنون بیش از ۳۴۰ اجرا در این چند سال داشته است و پر مخاطب ترین کار خود را تعزیه زهرایی دیگر اعلام و آن را جز ده اثر برتر در کشور عنوان کرد.

وی، تعداد کادر خود را بیش از ۱۳۰ نفر اعلام کرد و بیان کرد: از این تعداد ۴۵ نفر عضو ثابت گروه هستندو مابقی مقطعی کار می کنند.

وی بیشتر بازیگران خود را مبتدعی عنوان کرد و اظهار داشت: سعی بر آن است جهت بالابردن سطح علم بازیگران خود از هنرمندان مطرح کشوری استفاده کنند.

رسولی فرد عنوان کرد: فانوس شب از زمان شروع به کار از سال ۹۳ تاکنون مبلغی حدود ۱۷۰ میلیون هزینه کرده است.

وی پیرامون مسابقه بزرگ “تست گویندگی و اجرای صحنه ای”، اظهار داشت: مدتی قبل باخانم  نگار عاملی فر دوبلاژگر صدا و سیما  پیرامون شناخت استعدادهای شهرستان جهت استفاده در گروه های هنر اقدام به برگزاری مسابقه بزرگ تست گویندگی کردیم تا بتوانیم از استعدادهای شهرستان به نحو احسنت استفاده کنیم.

رسولی فرد گفت: علاقمندان که در رده سنی ۱۵ تا ۳۰ سال هستند جهت حضور در مسابقه می توانند با ارسال فایل صوتی خود نهایتا در یک دقیقه در این مسابقه شرکت کنند؛همچنین گویندگان می توانند با تیپ سازی شخصیت های کودک و شبیه سازی در هر سنی در این مسابقه شرکت کنند.

وی اظهار داشت: از روز شروع مسابقه تاکنون بیش از ۲۰ فایل صوتی به دست ما رسیده است و جهت گویندگی هم مجری ها، باید فایل تصویری خود را با محتوای نحوه اجراء حرکت و پوزیشن ارسال کنند تا به بهترین صدا و اجراء جوایز نفیسی اهداء شود.

رسولی فرد، در ادامه از همکاری فرمانداری، شهرداری و شرکت سنگ آهن مرکزی که در این امر مساعدت کردند تقدیر و تشکر کرد.

رسولی فرد بیان کرد: کار در حیطه هنر در شهرستان بافق با مشکلات عدیده روبرو هست اما شوق و علاقه باعث می شود جلوی کار گرفته نشود..

وی در پایان اظهار داشت: کار جدیدی در دست کار است و با مشاوره و همکاری با فیتیله ها تهران برای جشن های دانش آموزی آماده کار می شویم و کاری پیرامون “مضرات فضای مجازی، موبایل، و…” در حال ساخت می باشد.

رسولی فرد، در پایان از همکاری خانم کریمی، زاده رحمانی فرماندار بافق؛ طالعی معاون فرماندار ، شهردار بافق و مدیرروابط عمومی جهت مساعدت و همکاری با لین گروه هنری تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده