رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
  • کد خبر : ۲۸۲۵۴
  • چاپ خبر : “روحانی مرد عمل است”

“روحانی مرد عمل است”

به قلم: عالیه نقیب الذاکرین بافقی(مهرگان)     آفتاب بافق؛ چهار سال را سپری کردیم ، با سیاست های یک روحانی که مرد عمل است . درد را می شناسد و در پی درمانش است ما از چهارسال پیش دارویی مصرف می کنیم که در سالهای آتی زخمهایمان را بهبود می بخشد. داروی ما اعتماد به […]

به قلم: عالیه نقیب الذاکرین بافقی(مهرگان)

    آفتاب بافق؛ چهار سال را سپری کردیم ، با سیاست های یک روحانی که مرد عمل است . درد را می شناسد و در پی درمانش است ما از چهارسال پیش دارویی مصرف می کنیم که در سالهای آتی زخمهایمان را بهبود می بخشد. داروی ما اعتماد به کسی است که در صدر دولت قرارش دادیم ، سکان هدایت ایرانمان را به دستش سپردیم ، سختی کشیدیم ولی می دانیم داروی مصرفیمان اثربخش است . نمی خواهیم از کسی، شخصی یا گروهی انتقاد کنیم یا خدای نکرده به کسی تهمت زده، اهانت نمائیم . فقط می خواهیم یک چیز را بگوئیم ، حداقل به مردم فهیم شهرمان بافق ، شما عزیزان و دلسوزان، هرگاه شروع به ساختن خانه ای می کنید ، آن را به بنایی ماهر و زبردست می سپارید .

کسی که می دانید برنامه دارد و طی چند ماه طبق نقشه و با درایت برای شما سرپناهی امن و زیبا می سازد . هرگز در بین کار استاد کارتان را عوض نمی کنید چون از آغاز با اعتماد بنا انتخاب کرده اید و می دانید کار بلد است و از نقشه هایش برای محکم ساختن بنا فقط خود اطلاع دارد .

کشور ما ایران، اکنون همین وضع را دارد ما چهار سال پیش ،به سیاستمداری ماهر اعتماد کردیم و به او رای دادیم . کسی که برای دولتش برنامه چند ساله ریخت ، وقتی برنامه هایش را بررسی می کنیم موفقیت های چشمگیری می بینیم . بنابراین شایسته است به رأی خود اعتبار بخشیم و فرصتی بیشتر به دولت توانمندمان دهیم .

وقتی می خواهیم به انتخابی مهم دست بزنیم ، نباید تنها به تبلیغ و شنیدن سخنرانی چند دقیقه ای بسنده کنیم ، باید شواهد را ببینیم و نتایج و عملکردها را بررسی کنیم .

در اینجا فقط به یک مورد اشاره می کنیم آن هم مسأله مهم فرهنگ، طی چهار سال گذشته،  شفافیت بیشتری در بخش فرهنگ ایرانی اسلامی پدید آمده و بسیاری از امور به کارگزارانش واگذار شده است .  از این طریق، تصدی‌گری دولت کاهش یافته و موانع پیشرفت امور کمتر شده یا به طور کامل برداشته شده .

از این‌ها مهم‌تر، امروز امید بیشتری در کالبد جوانان وطن دمیده شده ، به آنها اهمیت داده اند ، موسیقی خوب منتشر شده کتابهایی با محتوا و ارزشمند  عرضه گردیده و استادان و معلمان و دانشجویان قدت بیانشان آشکارتر شده است .

    هر چند وضع موجود برای بسیاری از ما هنوز مطلوب نیست، اما باور داریم که مدیریت فرهنگی، اقتصادی ، اجتماعی و سیاسی دولت تدبیر و امید،  باخواسته‌های مردم هماهنگ است و با فرصت بیشتر نتایج سیاست هایش پدیدار خواهد شد .آمال ما این است که همۀ دولتمردان ایران زمین و دلسوزان به حق مردم ،همیشه پیروز و سربلند باشند و با درایت و هوشیاری،  با انتخاب درست گامی بزرگ در راه پیشرفت ایران اسلامی بردارند .

به امید ایرانی آباد

“عالیه نقیب الذاکرین بافقی(مهرگان)”

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده