رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
  • کد خبر : ۲۸۲۸۶
  • چاپ خبر : 29 اردیبهشت ماه؛ روز تجلی حضور و ثبت حماسه ی دیگر

29 اردیبهشت ماه؛ روز تجلی حضور و ثبت حماسه ی دیگر

جمعه روز خلق حماسه است، برای ثبت آن پای صندوقهای رای منتظر حضورتان هستیم. به گزارش آفتاب بافق؛   هر چه به زمان انتخابات 29 اردیبهشت ماه نزدیک و نزدیک تر می شویم، ترددهایمان نسبت به انتخاب فرد اصلح کمتر و کمتر می شود و می دانیم که فرد مورد نظرمان چه کسی است، چه […]

جمعه روز خلق حماسه است، برای ثبت آن پای صندوقهای رای منتظر حضورتان هستیم.

به گزارش آفتاب بافق؛   هر چه به زمان انتخابات 29 اردیبهشت ماه نزدیک و نزدیک تر می شویم، ترددهایمان نسبت به انتخاب فرد اصلح کمتر و کمتر می شود و می دانیم که فرد مورد نظرمان چه کسی است، چه فردی صادق تر است، چه کسی دلسوز نظام و ملت ایران است، چه کسی به میدان آمده تا به معنای واقعی خدمت کند و اما در آن سوی میدان، چه کسی به دنبال شعارهای تکراری انتخاباتی است، چه کسی در اندیشه منافع …
کمتر از 24ساعت  به انتخابات ریاست جمهوری باقیمانده است، انتخاباتی که سرنوشت کشورمان را رقم می زند، به راستی به چه فرد صالحی باید رای داد؟ معیارهای درست برای یک انتخاب اصلح چیست؟
در این کارزار انتخابات، هر کسی، معیاری برای انتخاب در ذهنش دارد، یکی تنها معیارش، حزب و حزب گرایی است و دیگری، از شخصیت فلان کاندیدا خوشش می آید، آن دیگری تنها معیارش، فن بیان کاندیدا است و پیش خود می گوید، فلانی بسیار شیوا و روان صحبت می کند.
فرد دیگری کارهای روبنایی و تبلیغاتی بیشتر به چشمش می آید تا کارهای زیربنایی و عمقی و این می شود، معیار انتخابش.
البته در این بین هستند افرادی که واقعیت گرا بوده و نسبت به مسائل اجتماعی و اقتصادی کشور اشراف داشته و با کنار هم قرار دادن همه این پازل ها به فرد اصلح می رسند.
در کنار همه این ها باید دانست اداره کشوری چون ایران اسلامی با آن همه پیشینه تاریخی اش، علاوه بر صداقت، خلوص نیت و دلسوزی واقعی برای آحاد ملت بویژه جوانانش که همه دغدغه شان کار و اشتغال است، علم و تخصص هم می خواهد، در واقع باید کار را به کاردان سپرد.
اما ملت همیشه در صحنه ایران بارها و بارها بصیر بودن خود را به اثبات رسانده و با انتخاب اصلح، اعلام کرده اند که راست از دروغ، خلوص نیت با چرب زبانی، دلسوزی با منفعت گرایی را خوب تشخیص می دهند و تا کمتر از 24 ساعت دیگر نیز به تردیدهای خود پایان خواهند داد و فرد مورد نظر خود را انتخاب خواهند کرد.
این ملت می دانند که باید به رئیس جمهوری رای دهند که به دنبال تبلیغات و حاشیه سازی و رفتارهای جنجال ساز نیست، این رئیس جمهور به دنبال رفع مشکلات و بیان دغدغه های جوانان و ارائه راهکارهای مناسب در این زمینه است و در پرونده کاری خود، کارنامه درخشانی نیز به جای گذاشته اند.

ما فردا بنا بر وظیفه دینی، قلبی به فرد اصلح رای خواهیم داد.

فردا صبح منتظر حضور گرمتان در پای صندوقهای رای هستیم. ما ثبت خواهیم کرد تجلی حضور شما را……..

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده