رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
  • کد خبر : ۲۸۳۷۵
  • چاپ خبر : خلق حماسه ی دیگر به روایت تصویر/ تجلی حضور 2

خلق حماسه ی دیگر به روایت تصویر/ تجلی حضور 2

به گزارش آفتاب بافق؛ حضور مردم  شهرستان بافق  درحالی که زمان زیادی از زمان آغاز انتخابات نگذشته پرشور و گسترده است.   استاندار، سید محمد میرمحمدی در بازدید خود از حوزه های اخذ رای در بافق گفت:مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای حماسه ای شور انگیز خلق کردند. استاندار یزد بیان داشت:بافقی […]

به گزارش آفتاب بافق؛ حضور مردم  شهرستان بافق  درحالی که زمان زیادی از زمان آغاز انتخابات نگذشته پرشور و گسترده است.   استاندار، سید محمد میرمحمدی در بازدید خود از حوزه های اخذ رای در بافق گفت:مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای حماسه ای شور انگیز خلق کردند.
استاندار یزد بیان داشت:بافقی ها با حضور در پای صندوق های رای سرنوشت خود را رقم میزنند و امیدواریم برای سال های بعدی این رقم زدن بسیار مطلوب باشد.
میرمحمدی عنوان کرد: با حضور چشمگیر مردم و انتخابی مناسب امیدواریم مشکلات کشور حل شود و کشور بتواند مسیر پیشرفت را به سرعت دنبال کند.
وی در بازید خود به حضور چشمگیر رای اولی ها در حوزه های اخذ رای اشاره کرد و گفت:کمال تشکر را از تمامی مردم برای حضور پرشور در این دوره از انتخابات را دارم.
استاندار یزد افزود:امیدوارم حماسه مورد نظر مقام معظم رهبری را در این انتخابات را شاهد باشیم و زمینه اقتدار پیشرفت کشور فراهم شود و اقتدار ملی افزایش یابد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیزگفت:حضور مردم در انتخابات نشان می دهد که نسبت به سرنوشت خود حساس هستند.

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:مردم دارالشجاعه بافق وظیفه خود را برای خلق حماسه ای دیگر انجام دادند.

وی افزود:این انتخابات می تواند برای سرنوشت مردم،تثبیت نظام و مردم سالاری موثر باشد.

صباغیان تصریح کرد:همانظور که مردم در اغاز این انتخابات حضوری پرشور داشته اند امیدواریم تا پایان رای گیری عموم مردم شرکت ودین خود را به نظام ادا کنند.

 

 

 

 

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده