رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶
  • کد خبر : ۲۸۳۹۵
  • چاپ خبر : “روحاني هميشه مظلوم است”
رسیده از ستاد مرکزی دکتر حسن روحانی در بافق؛

“روحاني هميشه مظلوم است”

آفتاب بافق؛ ديشب و امروز صبح متوجه شديم كه دايره اجرائيات شهرداري به دستور فرمانداري اقدام به برداشتن بنرهاي دكتر روحاني نموده و اين در صورتي است كه بنر ستاد مركزي دكتر روحاني بر عكس بنر ستاد رقيب، در مجاورت با هيچ شعبه اخذ رايي نبوده است. امروز ظهر هم متوجه شديم در محل میدان […]

آفتاب بافق؛

ديشب و امروز صبح متوجه شديم كه دايره اجرائيات شهرداري به دستور فرمانداري اقدام به برداشتن بنرهاي دكتر روحاني نموده و اين در صورتي است كه بنر ستاد مركزي دكتر روحاني بر عكس بنر ستاد رقيب، در مجاورت با هيچ شعبه اخذ رايي نبوده است.

امروز ظهر هم متوجه شديم در محل میدان چهارده معصوم در یک زمان بدستور ستاد انتخابات و نظارت سه بنر يکي از ستاد جناب آقای رئیسی و دو بنر از ستاد آقای روحانی بکی در محل میدان و دیگری در میانه خیابان چهارده معصوم  بوسیله کمیته امحای شهرداری پایین آورده شد. بنر آقای روحانی در میدان قبل از بنر آقای رئیسی بود و دورتر به صندوق رای هنرستان ولی ابتدا امحا شد ما بصورت نامه ای اعتراض قانونی خود را به فرماندار محترم ؛ هیات نظارت و بازرسی اعلام کردیم ولی در گروهها منتشر نکردیم و به طی مسیر قانونی آن بسنده نمودیم و هیچ فیلم یا عکسی از این موضوع برای تخریب رقیب منتشر ننمودیم.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده