رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
  • کد خبر : ۲۸۶۳۰
  • چاپ خبر : جلسه تعامل و هم اندیشی ائمه جماعت و کمیته امداد امام خمینی(ره) بافق برگزار شد

جلسه تعامل و هم اندیشی ائمه جماعت و کمیته امداد امام خمینی(ره) بافق برگزار شد

درآستانه ماه مبارک رمضان جلسه تعامل و هم اندیشی ائمه جماعت و هئیت امنا مساجد در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزارشد.  به گزارش آفتاب بافق؛  در آستانه ماه مبارک رمضان جلسه تعامل و هم اندیشی ائمه جماعت و هئیت امنا مساجدبا کمیته امداد امام خمینی(ره) با محوریت ترویج فرهنگ زکات، انفاق و مسجد محوری  […]

درآستانه ماه مبارک رمضان جلسه تعامل و هم اندیشی ائمه جماعت و هئیت امنا مساجد در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزارشد.

 به گزارش آفتاب بافق؛  در آستانه ماه مبارک رمضان جلسه تعامل و هم اندیشی ائمه جماعت و هئیت امنا مساجدبا کمیته امداد امام خمینی(ره) با محوریت ترویج فرهنگ زکات، انفاق و مسجد محوری  در محل دفتر امام جمعه  بافق  برگزارشد.

در این جلسه مدیرکمیته امداد حضرت امام(ره)  با ارائه گزارشی کوتاه از عملکرد و فعالیتهای یکساله امداد درسال ۹۵ بیان کرد: ما با تعامل و همکاری خوبی که ائمه جماعت و هیات امنا با کمیته امداد حضرت امام (ره) دارند توانسته ایم   بسیاری از فعالیتها و برنامه ریزی ها در زمینه شناسایی و کمک رسانی به اقشار مستضعف و محرومین با محوریت امام جماعت و هیات امنا انجام دهیم.

 در ادامه حجه الاسلام سید ابوالفضل امام “رئیس اداره زکات استان یزد” نسبت همکاری کمیته امداد امام (ره) با استان بیان کرد: بحمدلله فعالیتها و تلاشهایی که در شهرستان بافق انجام میشود ستودنی است و شهرستان بافق از لحاظ رتبه در رتبه اول استان قراردارد.

حجه الاسلام سلیمانی امام جمعه بافق نیز از تلاشها وخدمات صورت  گرفته  در زمینه شناسایی محرومین و نیازمندی های قشر مستضعف  که درحومه مسجد هستند تشکر و قدردانی کرد.

وی از تعامل و هماهنگی خوبی  که بین کمیته امداد(ره)  ، امام و هیات  امنا مساجد و ائمه جماعت باکمیته امداد امام (ره) تجلیل و ابرازخرسندی کرد .

 جلسه پیرامون بحث انفاق و صدقه زکات واجب و مستحب زکات فطریه و نحوه جمع آوری  زکات فطریه در پایان ماه مبارک رمضان و توزیع بین محرومین و مستضعفین ساکن درحومه مساجد بحث وتبادل نظرشد .

در پایان جلسه ازائمه جماعت ومبلعین برتربااهدالوح تقدیروجوایزنفیس  تجلیل به عمل  آمد.

عکس:محمد رضا پورفتاحی” عکاس آفتاب بافق”

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده