رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
  • کد خبر : ۲۸۶۸۱
  • چاپ خبر : برگزاري صبحگاه مشترك در كارخانجات لكوموتيو بافق+ تصاویر

برگزاري صبحگاه مشترك در كارخانجات لكوموتيو بافق+ تصاویر

همزمان با فرارسیدن سالروز عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در محل كارخانجات تعميرات لكوموتيو بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان بافق با حضورامام جمعه،  فرماندار، شهردار، مسئولان ادارات شهرستان، مديريت و معاونين كارخانجات، خانواده معظم شهدا و جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی و […]

همزمان با فرارسیدن سالروز عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در محل كارخانجات تعميرات لكوموتيو بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان بافق با حضورامام جمعه،  فرماندار، شهردار، مسئولان ادارات شهرستان، مديريت و معاونين كارخانجات، خانواده معظم شهدا و جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی و يگانهاي بسيج سطح شهرستان بافق به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد سالروز عملیات غرور آفرین بیت‌المقدس و فتح خرمشهر در محل زمين چمن کارخانجات تعمیرات لکوموتیو این شهرستان برگزار شد.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج بافق در این مراسم ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه  و تبريك ولادت با امام زمان (ع)، در مورد سالروز فتح خرمشهر و یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس گفت: عزت واقتدار امروز کشورما نتیجه مجاهدتهای شهدا وایثارگران است که برای استقلال و امنیت میهن اسلامی ایران جان خود را فدا کردند.

امام جمعه بافق نیز در سخنانی کوتاه یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس را گرامی داشت و پیرامون سالروز فتح خرمشهر مطالبی بیان کرد.

ادای احترام به مقام شامخ شهداء و بازدید از نیروهای مسلح مستقر در میدان صبحگاه، اجرای نیایش ، اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی و نمایش حرکات ورزشی توسط  گروه رزمی کاران ذوالفقار ازدیگر برنامه های این آیین بود.

عکس: mtb1353

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده