رفتن به بالا
  • جمعه - ۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴
  • کد خبر : ۲۸۷۸۳
  • چاپ خبر : جشن بزرگ حماسه حضور در بافق + تصاویر

جشن بزرگ حماسه حضور در بافق + تصاویر

به پاس حضور باشکوه و افتخار آفرینی مردم بافق در انتخابات، جشن بزرگ حماسه حضور برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ به پاس حضور باشکوه و افتخارآفرینی مردم شهرستان بافقدر انتخابات ریاست جمهوری، جشن بزرگ حماسه حضور با همت موسسه شاد آفرینان هنر و همکاری فرماندار، شرکت سنگ آهن، شهرداری و اداره ارشاد اسلامی شهرستان […]

به پاس حضور باشکوه و افتخار آفرینی مردم بافق در انتخابات، جشن بزرگ حماسه حضور برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ به پاس حضور باشکوه و افتخارآفرینی مردم شهرستان بافقدر انتخابات ریاست جمهوری، جشن بزرگ حماسه حضور با همت موسسه شاد آفرینان هنر و همکاری فرماندار، شرکت سنگ آهن، شهرداری و اداره ارشاد اسلامی شهرستان بافق در محل پارک  تفریحی و تفرجگاه آبشار برگزار شد.

در این مراسم باشکوه که مورد استقبال  اهالی بافق قرار برنامه های شاد و متنوعی از قبیل اجرای خواننده محبوب ” طاهافتوحی”  اجرای خواننده کشوری “پویا بیاتی” و بمب خنده”  سید احمد موسوی” و مسابقه برگزار شد.

فرماندار بافق در این جشن از حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای تشکری مجدد کرد و گفت:ملاک در روز 29اردیبهشت ماه در مرحله اول این بود که مردم در پای صندوق های رای حاضر شوند و به دعوت رهبر معظم انقلاب لبیک بگویند.

زاده رحمانی افزود:در مرحله دوم مردم کشور فردی را به عنوان رییس جمهور با یک رای قاطع انتخاب کردند که حسن روحانی به عنوان یک کارآزموده و تجربه دار انتخاب شد.

وی با بیان اینکه در این 4سال کشور و شهرستان بافق از خدمات دولت فعلی به طور برجسته بهره مند می شودتصریح کرد:شهرستان بافق در زمینه های مختلف متحول شده و روزهای خیلی خوبی در انتظار بافق است.

فرماندار بافق بیان داشت:با همکاری و همدلی و استفاده از تمام نیروها بافق را به یک شهرستان توانمند در استان و کشور تبدیل می کنیم.

.

عکس: محمود تقی زاده بافق(mtb)

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده