رفتن به بالا
  • جمعه - ۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱
  • کد خبر : ۲۸۸۱۲
  • چاپ خبر : همایش گلواژه های ایثار در بافق برگزار شد+ تصاویر

همایش گلواژه های ایثار در بافق برگزار شد+ تصاویر

به مناسبت  سالروز فتح خرمشهر، یادمان 62شهید والامقام پایگاه منتظران شهادت حر در مهدیه بافق با حضور قشرهای مختلف مردم برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ در این یادمان حجت الاسلام سیدجمال نجم الهدی به تشریح مقام شهدا پرداخت و گفت:رنج نگه داشتن یاد شدا نزد خدا بسیار با عظمت است و چند قرنی است […]

به مناسبت  سالروز فتح خرمشهر، یادمان 62شهید والامقام پایگاه منتظران شهادت حر در مهدیه بافق با حضور قشرهای مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ در این یادمان حجت الاسلام سیدجمال نجم الهدی به تشریح مقام شهدا پرداخت و گفت:رنج نگه داشتن یاد شدا نزد خدا بسیار با عظمت است و چند قرنی است که به برکات نام شهدا و مجالس شهدای کربلا اسلام زنده مانده است.

وی افزود:دشمنان تلاش می کنند تا یاد و خاطره شهدا را کمرنگ و از بین ببرند و شما مردم هر اندازه که میتوانید تعدا،کیفیت و شرکت در این مجالس را بالا ببرید و دشمن را ذلیل کنید.

نجم الهدی عنوان کرد:62شهید والامقام کسانی بودند که در مساجد و حسینیه ها بزرگ شدند و 97درصد شهدا مسجدی بودند و بیش از 70درصد زندانی ها ارتباط با خدا ندارند.

وی بیان داشت:وصیت نامه های شهدا مارا به تقوای دین سوق می دهد و شهدا زنده اند و مارا نظاره می‌کنند.

نجم الهدی با اشاره به اینکه این زمانه بسیار سخت و تلخ است و مجاهدت تمامی مردم را لازم دارد تصریح کرد:دشمن تمام تلاش خود را می کند تا ذهن مردم را از امام زمان دور کند و به گفته دشمنان شیعیان ما با وجود دو مطلب شکست ناپذیرند اولی شهادت و شهادت طلبی است و دومی امید به ظهورمنجی عالم بشریت و یک زره فولادین به نام ولایت است

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده