رفتن به بالا
  • جمعه - ۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
  • کد خبر : ۲۸۸۴۱
  • چاپ خبر : بازدید رئیس هئیت تنیس روی میز استان یزد از کلاسهای آموزشی مربیان تنیس بافق

بازدید رئیس هئیت تنیس روی میز استان یزد از کلاسهای آموزشی مربیان تنیس بافق

عباس یزدانی به همراه رئیس اداره ورزش و جوانان بافق از کلاس آموزشی مربیان تنیس بافق بازدید کردند. به گزارش آفتاب بافق؛ صبح امروز رئیس هئیت تنیس روی میز استان یزد به همراه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق از نزدیک از کلاس  آموزشی مربیان تنیس روی میز شهرستان بافق بازدید کردند. در این […]

عباس یزدانی به همراه رئیس اداره ورزش و جوانان بافق از کلاس آموزشی مربیان تنیس بافق بازدید کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ صبح امروز رئیس هئیت تنیس روی میز استان یزد به همراه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق از نزدیک از کلاس  آموزشی مربیان تنیس روی میز شهرستان بافق بازدید کردند.

در این بازدید پس ار برگزاری کلاس توسط یکی از مربیان باتجربه استان ، مظفری  رئیس هئیت تنیس روی میز شهرستان، ضمن خیر مقدم به حاضرین گزارش عملکرد این هئیت از زمان تصدی مدیریت خود تاکنون  را بیان کرد.

وی گفت: این دومین کلاس آموزشی با حضور مربی مجرب استان می باشد، هئیت تنیس شهرستان نیاز به مکان مستقل محیطی آرام داشت که به پیشنهاد دبیر هئیت تنیس روی میز، سالن کلوپ ورزشی که از لحاظ فضا مناسب بود ولی نیاز به تعميرات داشت انتخاب شد كه الان خوشبختانه در حد آمادگی مطلوب و بهره برداري رسیده است.

مظفری نژاد گفت: با آموزش مربیان شهرستان، و با رده بندی بازیکنان تنیس،  مربی بازیکنان را در اختیار می گیرد و بازیکنان را آموزش می دهند.

در ادامه رئیس هئیت تنیس روی میز استان اقاي يزداني از تلاشهای  مهندس مظفری تقدیر و تشکر کرد و از هنرهای وی آماده کردن تیمی مناسب و کادری مجرب  برای تنیس و استفاده بهینه از انان دانست و حضور مظفری در كنار اقاي نارگاني رئیس اداره ورزش و جوانان همه و همه باعث شد که شادابی به تنیس بافق برگردد و انشالله با وجود پیشکسوتان با تجربه باعث ترقی و پیشرفت ورزش شهرستان بافق و شکوفایی تنیس روی میز بافق خواهیم بود.

نارگانی نیز در سخنانی کوتاه از زحمات هئیت تنیس روی میز تقدیر و تشکر کرد و پیشرفت این هئیت را قابل ستایش دانست.

وی همچنین با بیان اینکه اولویت اداره ورزش و جوانان بافق تربیت مربیان و داوران توانمند است تصریح کرد: آموزش در هیئت های ورزشی رو به فراموشی رفته است .
خوشبختانه در حال حاضر در برخی از رشته های ورزشی با برگزاری کلاس های آموزشی داوری و مربیگری شاهد روی کار آمدن مربیان زیادی هستیم. جا دارد از توجهات رئیس هئیت استان و زحمات مهندس مظفری و کادر مجرب تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده