رفتن به بالا
  • جمعه - ۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
  • کد خبر : ۲۸۸۵۷
  • چاپ خبر : بهترین اعمال در ماه مبارک رمضان انفاق است
امام جمعه بافق؛

بهترین اعمال در ماه مبارک رمضان انفاق است

به گزارش آفتاب بافق؛  حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی در خطبه این هفته با توجه به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: امیدوارم در ماه میهمانی خدا بتوانیم با روزه گرفتن، انفاق و تلاوت آیات قران قلوب و افکارمان را به نورانیت قرآن منور کنیم. امام جمعه بافق اظهار کرد: در زندگی خود […]

به گزارش آفتاب بافق؛  حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی در خطبه این هفته با توجه به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: امیدوارم در ماه میهمانی خدا بتوانیم با روزه گرفتن، انفاق و تلاوت آیات قران قلوب و افکارمان را به نورانیت قرآن منور کنیم.

امام جمعه بافق اظهار کرد: در زندگی خود نباید از مسائل معنوی عقب بمانیم و باید مواظب باشیم که تمام اعمال ما ثبت و ضبط می شود.

وی با اشاره به اینکه بهترین عمل در ماه مبارک رمضان انفاق است تصریح کرد: باید در جامعه نیازمندان را بشناسیم و با کمک کردن به آنها پرونده اعمال خود را شفاف و زندگی خود را بیمه کنیم و یک قدمی برداریم تا زندگی نورانی در فردای قیامت به استقبال ما بیاید.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود به حضور گسترده مردم در انتخابات اشاره کرد و عنوان کرد: حضور پرشور مردم شکوه و عظمت نظام و قدرت بین المللی کشور را در مقابل تمام تهدیدهای دشمن قبل از انتخابات را خنثی کرده است.

سلیمانی بیان داشت:73درصد از واجدین شرایط در انتخابات شرکت کردند و این یک حرکت بی سابقه در دنیاست و بیش از  90درصد بافقی ها در انتخابات حضور داشتند.

وی بیان کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات وحدت ملی و انسجام را بیشتر و پایه های نظام و حکومت را محکم می کند و قدرت رئیس جمهور یک قدرتی است که پشتوانه ملی دارد.

امام جمعه بافق خاطر نشان کرد: مشارکت مردم در انتخابات در تمام نقاط دنیا عالی بود،رقابت کاندیدها رقابتی خوب بود و باید این رقابت به رفاقت تبدیل شود

سلیمانی با تاکید بر اینکه در کشورهای اطراف از جمله عربستان، بحرین، یمن… چالش هایی قرار دارد و دشمن مسائل خطرناک و حساسی را ایجاد کرده است گفت: به لطف خدا و با کمک نیروهای نظامی، انتظامی،سپاه و … کشور حفظ شده تا مردم بتوانند در انتخابات حضور داشته باشند و رای بدهند که این موضوع قدرت نظام را نشان می دهد.

وی افزود: طبق صحبت های رهبرمعظم انقلاب بعد از انتخابات، حضور مردم در تمام صحنه های سیاسی و اجتماعی فتنه های دشمنان را از بین می برد و باید در روابط بین المللی اقتدار خود را حفظ کنیم و در برابر بیگانگان عزت خود را از بین نبریم.

امام جمعه بافق تصریح کرد: رییس جمهور باید از نیروهای جوان و متخصص در کابینه جدید خود استفاده کند تا بتوانند مشکلات کشور را به خوبی حل کنند.

وی گفت: رییس جمهور باید به تمامی وعده های خود عمل کند که اشتغال جوانان، زیاد کردن حقوق مستمری بگیران، به کارگیری نیروهای جوان و متخصص و ریشه کن کردن فقر از جامعه برخی از وعده های رییس جمهور است که با رفاه و اتحاد می توانیم کشور را همانگونه که در سطح جهانی درخشیده است مشکلات مردم را از جمله فقر،بیکاری و …رفع کنیم.

امام جمعه بافق به شورای جدید شهر تبریک گفت و خاطرنشان کرد: شورای شهر باید سعی کند تمام کارهای خود را به مردم گزارش و کارهای فرهنگی درباره حفظ دین و ارزش ها انجام دهد و این یکی از وظایف شورای شهر است.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده