رفتن به بالا
  • جمعه - ۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵
  • کد خبر : ۲۸۸۸۹
  • چاپ خبر : سایت خبری تحلیلی “عصر بافق” متولد شد

سایت خبری تحلیلی “عصر بافق” متولد شد

با حضور جمعی از خبرنگاران و نویسندگان جراید و سایت های خبری بافق، پایگاه خبری تحلیلی عصر بافق رسما آغاز به کار کرد. همزمان با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، با حضور جمعی از خبرنگاران و اهالی رسانه در شهرستان بافق؛ سایت خبری تحلیلی عصر بافق پا به عرصه خبری گذاشت و فعالیت خود […]

با حضور جمعی از خبرنگاران و نویسندگان جراید و سایت های خبری بافق، پایگاه خبری تحلیلی عصر بافق رسما آغاز به کار کرد.

همزمان با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، با حضور جمعی از خبرنگاران و اهالی رسانه در شهرستان بافق؛ سایت خبری تحلیلی عصر بافق پا به عرصه خبری گذاشت و فعالیت خود را رسما در فضای مجازی شروع کرد.

بهمین مناسبت در آیین افتتاح سایت خبری تحلیلی عصر بافق که با حضور جمعی از خبرنگاران، عکاسان و فعالین عرصه خبر برگزار شد رضا دهقانزاده بافقی به عنوان مدیر مسئول و محمد علی پورفلاح به عنوان عضو شورای سردبیری در سخنانی به تشریح اهداف و چشم اندازهای تعریف شده برای این سایت پرداختند.

گفتنی است در این مراسم سیدعلیرضا سلیمانی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق؛ سعید تشکری مدیر روابط عمومی فرمانداری، علی عبداللهی مسئول واحد مرکزی خبر صدا و سیما در شهرستان بافق و هنرمندانی از گروه هنری آرین حضور داشتند.

سایت عصر بافق امید آن دارد تا در راستای اهداف تعریف شده و اطلاع رسانی همه جانبه به یاری مردم فهیم و مسئولین شهرستان بیاید تا برای رفع مسائل و مشکلات قدمی هر چند ناچیز بردارد.

علاقمندان به اخبار و اطلاعات این سایت میتوانند به آدرس www.asrebafgh.com مراجعه نموده و پیگیر خواسته های خویش برای رشد و توسعه و پیشرفت بافق باشند.

ارسال دیدگاه


3 دیدگاه برای “سایت خبری تحلیلی “عصر بافق” متولد شد”

  • با سلام
    ای مسئولین بافق چرا فکری به حال جهاد کشاورزی بافق نمی کنید
    چرا برای یک تغییر کاربری کوچک یا ایجاد یک اصطبل برای پرورش دام یا اقداماتی در خصوص بهبود وضعیت آب وبرق مسیر های واقع در صحرا ها واخذ مجوز های مربوطه باید برای مدت طولانی که برخی بیش از یکسال نیز به طول می انجامد با کلی رفت وامد اخر به استان موکول شود مگر پرسنل جهاد کشاورزی خود می خواهند چکار کنند

  • با سلام
    سوالاتی هر چند تکراری در خصوص معدن چاهگز
    چرا باید چوب نادان گری مسئولین را کارگران بخورند؟
    چرا در زمان تغییر وتحول در شرکت های پیمانکار ضرر وزیان نیز به پرسنل برسد؟
    چرا هیچگونه حق وحقوقی به پرسنل بومی تازمان واگذاری وتغییر وتحول پیمانکار از سوی کارفرما (شرکت سنگ آهن فلات مرکزی صورت نمیگیرد)
    چرا در زمان بدو استخدام از نیروی بومی استقبال نمی شود
    چرا هر شرکت که تحت عنوان پیمانکار وارد میشود از نیروهای تحصیل کرده بومی استقبال نمیکند ونیروی غیر بومی ر ابر بومی ترجیح می دهد

  • با سلام وعرض ادب
    آیا ازبین مسئولین آموزش وپرورش بافق و…کسی پیگیر حق وحقوق خدمتگزار مدرسه نیست وفقط از حق وحقوق معلمان صحبت میشود مگر آنان نیز امرار معاش وخرج ومخارج زندگیشان با سایرین فرقی میکند

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده