رفتن به بالا
  • شنبه - ۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
  • کد خبر : ۲۸۹۰۱
  • چاپ خبر : بفرما زولبیا، بامیه

بفرما زولبیا، بامیه

  تصاویری از کارگاه  پخت زولبیا و بامیه کویر طلایی بافق به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان ، بازار خرید زولبیا، بامیه؛ بسیار داغ می شود.  کویر طلایی بزرگترین کارگاه  پخت زولبیا و بامیه  در شهرستان بافق می باشد. مدیر این کارگاه در خانواده ای که پدر و عمویش به کار […]

 

تصاویری از کارگاه  پخت زولبیا و بامیه کویر طلایی بافق

به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان ، بازار خرید زولبیا، بامیه؛ بسیار داغ می شود.

 کویر طلایی بزرگترین کارگاه  پخت زولبیا و بامیه  در شهرستان بافق می باشد.

مدیر این کارگاه در خانواده ای که پدر و عمویش به کار شیرینی اشتغال دارند مشغول به فعالیت است.وی گفت:  مدت سی سال است که پدر و عموی من به کار شیرینی فروشی اشتغال دارند.خودم نیز ده سالی است که فروشگاهی مستقل در خیابان وحشی بافقی دارم و از این طریق به مردم بافق ارائه خدمت می کنم.

امیدوار ادامه داد: نزدیک به دو سال است که در شهرک صنعتی روستای مبارکه کارگاه شیرینی پزی دایر کرده ام و دوازده نفری در این کارگاه مشغول به کار هستند.

مدیر کارگاه شیرینی پزی کویر طلایی مهمترین امر این کارگاه را بحث اشتغالزایی و کارآفرینی عنوان و یادآور شد: با همکاری مسئولان شهرستان توانسته ام به این موفقیت دست پیدا کنم.

وی با اشاره به نحوه پخت زولبیا و بامیه خاطر نشان کرد: نظر به اینکه پخت آن زولبیا و بامیه یکماه در سال است و برای ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصول به مشتری دو شیرینی پز ماهر و زبده دعوت شده اند.

مدیر کارگاه شیرینی پزی کویر طلایی تصریح کرد: این عزیزان به مدت یکماه در کارگاه ما مشغول به پخت زولبیا و بامیه می شوند.

امیدوار بیان کرد: مواد اولیه زولبیا و بامیه از بهترین مواد درجه یک تهیه می شود تا بتوانیم رضایت مشتریان و روزه داران عزیز را بدست آوریم.

در ادامه استاد پخت زولبیا خود را ابوالحسن اصغرزاده کریمی اهل بابل معرفی می کند و یادآور می شود که نزدیک به سی سال است که پخت زولبیا و بامیه انجام می دهد.

تهیه گزارش و عکس: رحیم صدیقی..

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده