رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
  • کد خبر : ۲۸۹۶۰
  • چاپ خبر : نشست برنامه ریزی، گرامیداشت ارتحال امام خمینی ( ره ) و قیام 15 خرداد

نشست برنامه ریزی، گرامیداشت ارتحال امام خمینی ( ره ) و قیام 15 خرداد

نشست برنامه ریزی برای گرامیداشت ارتحال امام خمینی و قیام پانزده خردادماه در دفتر امام جمعه بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ در این نشست که در دفتر امام جمعه بافق و با حضور فرماندار، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مسئولان نظامی، انتظامی و نهادها و ارگانهای دولتی و اعضای مجمع نمایندگان شورای هماهنگی […]

نشست برنامه ریزی برای گرامیداشت ارتحال امام خمینی و قیام پانزده خردادماه در دفتر امام جمعه بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ در این نشست که در دفتر امام جمعه بافق و با حضور فرماندار، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مسئولان نظامی، انتظامی و نهادها و ارگانهای دولتی و اعضای مجمع نمایندگان شورای هماهنگی برگزار شد.

در ابتداء مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: باتوجه به مصادف شدن همزمان  ارتحال رهبر کبیر انقلاب با ماه مبارک  رمضان  امسال اعزام به تهران نخواهیم داشت.

سید علیرضا سلیمانی از برگزاری مراسم باشکوهی در بافق خبر داد و گفت: برای حفظ ارزشها و احترام به بنیانگذار انقلاب اسلامی مراسم بعد از نماز مغرب و عشاء در مهدیه  بافق برگزار خواهد شد.

امام جمعه بافق نیز برای برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، بر ضرورت ترویج و اشاعه تفکر و اندیشه های حضرت امام خمینی ( ره )در جامعه تاکید کرد.

وی در این جلسه، با تبریک حلول ماه رجب ، این ماه را ماه خود سازی انسان و رها شدن از گناه و معصیت عنوان کرد و گفت : با احترامی که برای شما بزرگواران قائلیم و آنچه نسبت به سالهای قبل مشهود است برگزار مراسم در صبح فقط کارمندان دولت حضور دارند اما اگر بعد از نماز مغرب و عشاء در یکی از حسینیه های پرشور برگزار شود مردم نیز به نوعی در این مراسم دخیل خواهند شد.

حجت الاسلام  والمسلمین سلیمانی،  امام خمینی ( ره ) را احیاگر دین اسلام در قرن حاضر دانست و گفت : حضرت امام (ره) برای برپایی کلمه الله قیام کرد و با پیروزی انقلاب اسلامی ضربه کمر شکنی به استکبار و کفر وارد کرد که هنوز هم نتایج آن به خوبی مشهود است .

فرماندار شهرستان بافق  هم  حضرت امام خمینی ( ره ) بزرگمرد تاریخ ایران اسلامی عنوان کرد که مستکبرین را مجبور کرد تا در مقابل اندیشه های انقلابی مردم ایران سر تسلیم فرود آوردند.

زاده رحمانی  انقلاب اسلامی ایران را امانت امام خمینی ( ره ) و شهیدان این راه به ملت ایران عنوان کرد و گفت : لازم است این امانت باارزش حفظ شده و اندیشه ها و افکار امام خمینی

( ره ) در بین مردم و به خصوص جوانان نشر و ترویج یابد تا به ورطه فراموشی سپرده نشود .

وی گفت :  لازم است مردم ومسئولان و دستگاههای آموزشی و فضاهای مجازی  در سالگرد بزرگداشت ارتحال آن حضرت نسبت به معرفی چهره واقعی امام خمینی ( ره ) به نسل جوان و آینده سازان این مملکت اقدام کرده  و با این روش بقای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران را تضمین کنند.

وی همکاری فرمانداری و دستگاههای دولتی  جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم اعلام کرد. در ادامه مسئولان وطایف خود را اعلام کردند و در پایان مقرر شد مسابقه شناخت رهبر فرزانه امام خمینی با نام یادی از دوران انقلاب در سطح فرهنگیان و دانش آموزان مدارس و کارگران برگزار شود.

عکس و خبر:mtb

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده